به گزارش اکونا پرس،

یک زن انگلیسی که در سفرش به استرالیا اقدام به خرید درخت کریسمس کرده بود هرگز تصور نمی‌کرد که با صحنه‌ای دلهره‌آور روبه‌رو شود. "لین چاپمان" که هرگز ماری را در حیات وحش از نزدیک ندیده بود پس از بازگشت به انگلیس با دیدن یک مار پیتون غول‌پیکر تا مرز سکته پیش رفت.

ماجرا از این قرار بود که این زن همراه با همراهانش پس از بازگشت از سفر درخت کریسمس را در بالکن خانه خود قرار دادند و صبح روز بعد راهی محل کارشان شدند. بعد از ظهر همان روز هنگامی که لین به همراه همسرش از محل کار به خانه بازگشتند، آن‌ها متوجه اتفاقاتی مشکوک در بالکن آپارتمان خود شدند.

صحنه‌ وحشتناک که زن انگلیسی را تا مرز سکته برد!

لین در این باره گفت: «ما بعداز ظهر مثل همیشه از سر کار به خانه برگشته بودیم. همیشه دو پرنده در بالکن ما برای خوردن غذا می‌آمدند، اما آن روز صدای عجیب دیگری از بالکن می‌آمد. همسرم که کنجکاو شده بود برای بررسی به بالکن سر زد، اما من متوجه شدم او پس از باز کردنم درب بالکن به عقب حرکت می‌کند. یک مار پیتون غول پیکر دور درخت کریسمس حلقه زده بود.»

لین افزود: «واقعا وحشتناک بود، چرا که هرگز انتظار نداشتیم یک مار را در حالی که به دور درخت کریسمس حلقه زده است، ببینیم. من تابه‌حال هیچ ماری را از نزدیک ندیده بودم، چون از مار وحشت داشتم. البته زیاد هم بد نشد، چون بالاخره برای اولین بار یک مار را از نزدیک دیدم.»

صحنه‌ وحشتناک که زن انگلیسی را تا مرز سکته برد!