به گزارش اکونا پرس،
فیل عصبانی با حمله به یک کارگر باغ وحش در چین مرگ دردناک او را در مقابل چشمان وحشت زده گردشگران رقم زد. در این حادثه که در باغ وحشی در شهر "چانگشا "، مرکز استان هونان واقع در جنوب این کشور رخ داد این حیوان ۲ تنی، قربانی ۵۶ ساله را در زیر دست و پای خود له کرد. این اتفاق روز سه شنبه و دقایقی پیش از آغاز برنامه سیرک رخ داد.

بنا به گزارش رسانه‌های محلی چین و به گفته مسئولان باغ وحش این فیل که نامش " AI A " اعلام شده به مدت ۱۰ سال در این باغ وحش نگهداری می‌شد و حیوانی بسیار آرام بود. بنا به این گزارش هنگامی که " بو" این حیوان را برای اجرای نمایش آماده می‌کرد مورد حمله آن قرار گرفت و جان خود را از دست داد. پس از وقوع این حادثه پنج کارگر دیگر باغ وحش تلاش کردند تا این حیوان را آرام کنند، اما موفق به نجات جان همکار خود نشدند. پس از انتقال بو به بیمارستان پزشکان اعلام کردند که او جانش را از دست داده است.  

در ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی و با تلفن همراه تهیه شده سه فیل را در محوطه محل اجرای نمایش سیرک نشان می‌دهد. در این ویدئو این فیل در حالی که جسد بی جان بو را روی زمین می‌کشد دیده می‌شود. پس از این حادثه مسئولان باغ وحش اقدام به جداسازی محل نگهداری بو از سایر فیل‌ها کردند.  

گفتنی است؛ در این باغ وحش که در سال ۲۰۱۰ تاسیس شده و ۱۲۷۱ مترمربع مساحت دارد شش فیل آسیایی نگهداری می‌شوند که همه آن‌ها برای اجرای برنامه سیرک تربیت شده اند.