به گزارش اکونا پرس،

یک داماد هندوستانی که از شوخی بی‌جا و غیرمنتظره یکی از اقوامش ناراحت شده بود تصمیم گرفت به شکل دیگری این روز را برای خود و عروس تبدیل به روزی خاطره انگیز کند.

این داماد جوان در حالی که ابتدا تلاش کرد تا عصبانیت خود را کنترل کند، اما سرانجام زیاده روی این فامیل شوخ طبعش موجب شد تا او واکنشی باورنکردنی از خود نشان دهد. ویدئویی که توسط یکی از شاهدان عینی تهیه شده چگونگی وقوع این ماجرا را نشان می‌دهد. در این ویدئو در حالی که عروس و داماد در حضور مهمانان حاضر در جشن عروسی در کنار یکدیگر نشسته‌اند دیده می‌شوند. لحظاتی بعد یکی از اقوام حاضر در جشن با برداشتن و گذاشتن کلاه داماد شروع به شوخی با او می‌کند.

او در حالی که تصور می‌کند این مزه پراکنی او موجب خوشحالی عروس و داماد و مهمانان شده پا را فراتر گذاشته و اقدام به کشیدن صورت داماد می‌کند. داماد که در ابتدا و پس از برداشتن کلاهش سعی داشت خود را خونسرد نشان دهد عصبانی شده و پس از بلند شدن از صندلی یک سیلی محکم به صورت این مردان خندان می‌نوازد. این ویدئو نشان می‌دهد که در لحظه حمله‌ور شدن داماد به این مرد، عروس تلاش می‌کند تا مانع درگیری شود. در ادامه بستگان عروس و داماد وارد عمل شده و داماد را آرام می‌کنند.