هانیه غلامی با انتشار عکس زیر نوشت: من متولد اهواز هستم و هرچند مدت کمی اون جا زندگی کردم اما خوب میدونم زندگی در شهرهای مرزی یعنی‌چی... جنگ یعنی چی... که به من میگین نگران نباش جنگ‌ بشه تو هم فرار می کنی میری کانادا!!!! شما که پشت عکس شهید قایم میشی و این کامنت ها رو میزاری بهتره بدونی من و خانواده من هم توی جنگ آدم های زیادی رو از دست دادیم درضمن اگر فرار کنم هم عکسش رو توی پیج ام میبینی پس یعنی همه چی من رو هست نه که پشت عکس کسی قایم بشم و خودم رو یک جنگجو نشون بدم انگار که اولین داوطلب جنگیم که نه به بار نه به دار!
راستش همونطور که شما من رو قضاوت می کنی، از نظر من هم شما یک گوشه دنج با یک موبایل هوشمند پیدا کردی برای عقده گشایی... انقدر گوشه که هیچ بمبی تو سرت نمیفته!
من رای دادم اما هیچ وقت نگفتم به چه کسی، من هم مثل خیلی از شما ها اقامت و ویزای کاری و یا تحصیلی هیچ کشور دیگری رو ندارم (بهتره بگم هنوز چون داشتیم ویزا می گرفتیم که اجازه دادند بمونیم تو مملکتمون ) تا به حال طرفداری هیچ‌ حزب سیاسی رو نکردم چون فکر نمی کنم پیج اینستاگرام من جای مناسبی برای این صحبت ها باشه همیشه یا هنر بوده یا روانشناسی.

اما همون قدر که ایران کشور شماست کشور من هم هست و راجع به مسائل مختلفی که در اون اتفاق میفته حق دارم نظر بدم، نیاید بگید شما سلبریتی ها حرف نزنید که شما فلان و بهمان هستید و همه شرایط بد جامعه تقصیر شماست اولاً من یک دوستدار هنرم نه یک سلبریتی، فعلاً که سلبریتی کسی هست که داره با شرایط بورلی‌هیلز (گران قیمت ترین شهر آمریکا )توی تهران زندگی میکنه نه من! 
دوما شما که عاقل هستید چرا به حرف و رای سلبریتی‌ها توجه کردید!؟ شما اگر از طرز لباس پوشیدن یک بازیگر یا خواننده و یا هر ویژگی دیگه اون خوشتون میاد، بیاد ولی دلیلی نداره شما به کسی رای بدید که اون رای میده... خدا به همه قدرت انتخاب داده!
حداقل قبل از توهین کردن یکم اطلاعات جمع کنید و همه رو جمع نبندید!
هرچند که روی صحبت من با عده ی خاصی هست، نه همه ولی خب ببخشید اگر تند صحبت کردم
اگر هم کسی مشکلی داره با حرف هام میتونه جمع کنه بره از پیجم

واکنش هانیه غلامی به داشتن ویزای کانادا و زندگی لاکچری/عکس

به