به گزارش اکونا پرس،

 ویدئویی که اخیرا در درفضای مجازی و سایت‌های خارجی منتشر شده و به اشتراک گذاشته شده است، یکی از ایستگاه‌های قطار درون شهری شهر نیویورک را نشان می‌دهد که در آن ۳ موتور سوار در حالی که مسافران قطار با تعجب به آن‌ها نگاه می‌کنند، با موتورسیکلت‌هایشان وارد قطار می‌شوند. این تصاویر توسط مسافران قطار ضبط شده و در شبکه‌های مجازی منتشر شده است. یکی از شهروندان این شهر با انتشار این ویدئو در توئیتر، این اتفاق را بی قانونی آشکار، بی‌ادبی و بی‌احترامی به حقوق دیگران دانست و خواستار برخورد با این رفتار شد.

رئیس امنیتی سازمان ترابری شهر نیویورک که مسئولیت حمل و نقل‌های عمومی شهر را بر عهده دارد، در این باره گفته است:" این کار نه تنها برای دیگر مسافران نگران کننده است بلکه امنیت مسافران را نیز به شدت به خطر می‌اندازد. او افزود:ورود وسایل نقلیه موتوری به قطار براغی مسافران خطرساز است و در سیستم مترو هم این کار کاملا ممنوع است. "

در این ویدئو مشاهده می‌شود دو نفر از موتورسواران پشت سر یکدیگر از یک در ورودی، وارد قطار می‌شوند و موتور سوار دیگر در حالی که قصد تغییر مسیر دارد تا از دیگر وارد شود، در همان لحظه روبروی یک مسافر قرار می‌گیرد که ممکن بود با او برخورد کند اما موتور را متوقف می‌کتد.

هنوز مشخص نشده این اتفاق در کدام یکی از ایستگاه‌های قطار درون شهری رخ داده اما همین ویدئوی منتشرشده توسط کاربران در توئیتر باعث شد تا تحقیقات پلیس در ارتباط با این اتفاق و شناسایی موتورسواران خطاکار آغاز شود.