به گزارش اکونا پرس،

 برادر عروس که با یک لاما (نوعی شترسان بومی آمریکای جنوبی) قصد غافلگیری خواهرش در جشن عروسی اش را داشت هرگز تصور نمی‌کرد سورپرایزش موجبات ناراحتی او را فراهم کند. در حالی که عروس وارد محل برگزاری جشن عروسی شده بود با دیدن  برادرش  که در کنار این حیوان ایستاده بود شوکه شد. او هرگز فکر نمی‌کرد حرف‌هایی که برادر کوچکش ۵ سال پیش به او گفته بود جدی باشد.

" مندِل " ۵ سال پیش به خواهرش " ریوا وینستوک " قول داده بود که با آوردن یک لاما او را در جشن عروسی اش غافلگیر کند. برادر او در حالی که کت مشکی به همراه پاپیون بر تن یک لاما کرده بود در محل برگزاری مراسم عروسی حاضر شد. این اقدام غافلگیرانه مندل موجب عصبانیت خواهرش شد.  

سورپرایز عجیبی که عروس را ناراحت کرد!///

بنا به گزارش CNN این دانشجوی ۲۱ ساله با پرداخت ۴۰۰ دلار این لاما را برای خواهرش خریداری کرده بود. در تصویری که مندل در اکانت ردیت خود منتشر کرده است او به همراه خواهرش را در حالی که کنار این لاما ایستاده اند نشان می‌دهد. همچنین در یکی از تصاویر مندل در حال گرفتن عکس یادگاری با این حیوان دیده می‌شود.

سورپرایز عجیبی که عروس را ناراحت کرد!///

او با انتشار این عکس در کپشنی نوشت: «۵ سال پیش من به خواهرم قول داده بودم که برایش در روز عروسی اش یک لاما بخرم.» این پست در این هفته یکی از پست‌های برتر سایت ردیت بود و کاربران به آن واکنشی مثبت نشان دادند. پست مندل در ردیت بیش از  ۱۵۰۰۰۰ هزار Upvote (امتیاز مثبت) دریافت کرد.

سورپرایز عجیبی که عروس را ناراحت کرد!///