به گزارش اکونا پرس،

وسوسه تاتو کردن مردمک چشم توسط یک مدل معروف لهستانی موجب شد تا او بینایی یکی از چشمانش را از دست بدهد. " الکساندرا سادُوسکا "  ۲۵ ساله که بینایی چشم راست خود را به طور کامل از دست داده است، به زودی بینایی چشم دیگرش را نیز از دست خواهد داد. 

الکساندرا که اهل شهر " ورُکلاو "، در غرب لهستان است با تقلید از یک رپر با مراجعه به یک تاتوئیست محلی تصمیم به تاتو کردن چشمانش گرفت. این رپر که هویتش " پوپِک " اعلام شده پیشتر اقدام به تاتو کردن چشمانش نزد این تاتوئیست محلی کرده بود. مدتی پس از انجام تاتو، این دختر جوان دچار چشم درد شد که این تاتوئیست با طیبعی دانستن آن اقدام به تجویز مسکن برای او کرد.

 

تقلیدی که زندگی مدل معروف را نابود کرد!

 

اکنون پزشکان به الکساندرا  که بینایی چشم راست خود را از دست داده است اعلام کرده اند که به زودی چشم چپ خود را نیز از دست خواهد داد. پلیس لهستان حین تحقیقات در خصوص این پرونده متوجه شد که رپر محلی برای انجام تاتو روی چشم این دختر جوان از  جوهری که برای تاتوی روی پوست بکار می‌رود استفاده کرده است. بنا به اعلام پلیس ورشو، این تاتوئیست محلی که نام واقعی اش " پیِتر‌ای " است احتمالا به تحمل ۳ سال زندان محکوم خواهد شد.  

گفتنی است؛ پرونده این تاتوئیست محلی که حرفه اصلی اش سوراخ کردن گوش است هنوز به دادگاه ارسال نشده و او هنوز در محل کارش حاضر می‌شود. انتظار می‌رود این پرونده برای صدور حکم به دادگاه ارسال شود.

 

تقلیدی که زندگی مدل معروف را نابود کرد!

تقلیدی که زندگی مدل معروف را نابود کرد!