پسر جوان آمریکایی که در یکی از فروشگاه‌های این کشور دست به عملی مشمئزکننده و غیربهداشتی زده بود به زندان محکوم شد. " دی آدرین اندرسون " در این اقدام غیربهداشتی یک ظرف بستنی را از داخل یخچال فروشگاه برداشته و پس از لیس زدن آن را دوباره در جایش قرار داده بود. این اتفاق آگوست سال گذشته و در یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای وال مارت در شهر " پورن آرتر " ایالت تگزاس، یکی از ایالت‌های جنوبی آمریکا رخ داده بود.

این ویدئو توسط یکی از دوستان این جوان ۲۴ ساله و با تلفن همراه تهیه شده بود. در این ویدئو در حالی که صدای خنده دوست این پسر جوان شنیده می‌شد او ظرف بستنی را از داخل یخچال خارج کرده و اقدام به بازکردن درب آن کرده بود. این پسر سپس دو بار اقدام به لیسیدن بستنی داخل ظرف کرده و آن را مجددا در داخل یخچال قرار داده بود. در انتهای این ویدئو صدای دوست این پسر جوان شنیده می‌شود که خطاب به او می‌گفت: «زود باش، بریم.».

اما پس از انتشار این ویدئو شبکه ABC News مدعی شد که اندرسون به همراه پدرش بعدا به این سوپرمارکت مراجعه و رسید خرید این ظرف بستنی را به فروشگاه ارائه کرده اند. همچنین در همان تاریخ، شرکت تولید کننده بستنی بلو بِل اقدام به تعویض تمام بستنی‌های این فروشگاه کرده بود که خسارتی حدود ۱۵۶۵ دلاری را به این شرکت تحمیل کرد.

با این حال پلیس محلی تگزاس اقدام به بازداشت این مرد جوان کرد. او اکنون بنا به حکم دادگاه به ۱ ماه زندان محکوم شده است. او همچنین به پرداخت یک جریمه ۱۰۰۰ دلاری به فروشگاه و همچنین یک جریمه ۱۵۶۵ دلاری به شرکت تولید کننده بستنی محکوم شد. همچنین بنا به حکم دادگاه این پسر جوان به انجام ۱۰۰ ساعت کار بدون دستمزد محکوم شده است.