از آنجایی که برای بسیاری از دختران و پسران جوان ظاهر یکی از ملاکهای مهم در ازدواج گاهی اوقات همین ملاک می توانند موجب طلاق یا پاسخ رد به خواستگار شود اما تا به حال پیش نیامده بود که روز عروسی موجب بهم خوردن مراسم عروسی شود.

خانواده" راوی کومار" یک سال پیش دختری را در یکی از روستا های بی حال از خانواده اش برای پسرشان خواستگاری کرده بودند از آنجایی که داماد پزشکی و جایگاه و درآمد خوبی داشت دختر جوان بدون دیدن او به این خواستگاری جواب مثبت داد.

 

 

تا این که بعد از یک سال برنامه ریزی برای برگزاری مراسم ازدواج انجام شد و دختر جوان برای اولین بار همسر آینده خود را ملاقات کرد T ملاقاتی که پایان خوشی نداشت بعد از آنکه متوجه شد آقای داماد کچل است عروسی را به هم زد .

به دلیل اینکه نامزدی و ازدواج آنها کاملا سنتی برگزار شده بود در طول یک سال عروس هرگز آقای داماد را ندیده بود و تنها یک عکس از او آن هم با کلاه برایش آورده بودند برای همین هیچ ذهنیتی در مورد کچل بودن همسر آینده اش نداشت ، تا اینکه روز عروسی وقتی داماد برای پوشیدن لباس مخصوص کلاه خود را از سر برداشت تا کلاه مخصوص دامادی برسر بگذارد عروس خانم متوجه کچل بودن او شد و درست همان جا مخالفت خود را ازادواج با آقای دکتر کم مو را اعلام کرد و عروسی را بر هم زد .

این اتفاق می توانست براساس قوانین و سنت ها مردم هند به ضرر خانواده عروس تمام شود اما داماد اجازه هیچ شکایت یا دریافت جریمه ای از آنها را به خانواده خودش نداد و تصمیم گرفت تا دختر دیگری از همان روستا به همسری انتخاب کند و موفق هم شد ، چرا که گذشت او بعد از این اتفاق در برابر خانواده نامزد قبلی اش دختران را بیشتر به او علاقه مند کرد و از این رو در اولیت خواستگاری جواب مثبت گرفت و خیلی زود مراسم ازدواج خود را با همسر آینده اش برگزار کرد.