به گزارش اکونا پرس،

ساعت 11:35 دقیقه شامگاه 4 اردیبهشت کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پایتخت از سوی مأموران کلانتری 175 باقرشهر در جریان کشف جسد زنی داخل سطل زباله قرار گرفتند.

به‌دنبال اعلام این خبر تیم تحقیق راهی محل حادثه در منطقه باقرشهر، خیابان یادگار امام شده و دریافتند مأموران شهرداری هنگام تخلیه سطل زباله با جسد زنی ناشناس مواجه شده و موضوع را به پلیس خبر داده‌اند.

جسد داخل گونی نارنجی رنگی قرار داشت و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده بود.

در جست و جوی میدانی هیچ مدرک شناسایی که هویت مقتول را نشان دهد به‌دست نیامد. درحالی که بررسی‌ها ادامه داشت ساعت 30 دقیقه بامداد چهارشنبه 5 اردیبهشت مرد میانسالی به کلانتری رفت و ناپدید شدن همسرش را گزارش کرد. طبق اظهارات مرد میانسال، همسرش شب گذشته محل کارش را که کارگاه خیاطی بود ترک کرده و بعد از آن ناپدید شده بود.

از آنجایی که ناپدید شدن فرزانه با زمان و محل کشف جسد مطابقت داشت احتمال می‌رفت جسد کشف شده متعلق به زن خیاط باشد. بدین ترتیب از مرد میانسال خواسته شد تا جسد را شناسایی کند. بدین ترتیب مشخص شد جسد متعلق به فرزانه است.در تحقیقات میدانی و پلیسی از همکاران مقتول مشخص شد او ساعت 6:30 دقیقه عصر 4 اردیبهشت از کارگاه خارج شده است.پلیس در بازبینی دوربین‌های مداربسته اطراف سطل زباله تصویر دو مرد جوان را که در حال انتقال گونی نارنجی رنگی بودند شناسایی کرد. درحالی که تیم تحقیق تصویر متهمان را در دست داشت، کارآگاهان به سراغ کارگاه خیاطی فرزانه رفتند و مشخص شد آنها دو برادر به نام‌های ایوب و امیر، از کارگران همان کارگاه هستند. همچنین در تحقیقات مشخص شد که ایوب و امیر ساعت 12 ظهر 4 اردیبهشت از کارگاه مرخصی گرفته‌اند اما فردای روز قتل به کارگاه برگشته‌اند. با سرنخ‌های به‌دست آمده دو برادر دستگیر شدند اما در تحقیقات اولیه منکر جنایت شدند. ولی وقتی متهمان با مدارک پلیسی مواجه شدند به ناچار لب به اعتراف گشودند.

ایوب گفت: «من به همراه برادرم امیر، با انگیزه سرقت طلاهای مقتول وی را با ضربات متعدد چاقو به قتل رساندیم. امیر ابتدا با یک میله به سر مقتول چند ضربه زد و سپس من با ضربات متعدد چاقو او را به قتل رساندم.»

 

 

امیر نیز گفت: «هنگامی که مقتول با برادرم درگیر شد، من هم که بسیار ترسیده بودم با یک میله چند ضربه به سر وی زدم. بعد از آن طلاهای مقتول را داخل یک دستمال گذاشته و آنها را بالای کابینت خانه قرار دادم.»در ادامه و با توجه به اعتراف متهمان، در بازرسی از خانه آنها یک النگو و دو عدد انگشتر مقتول و چاقویی که با آن زن جوان به قتل رسیده بود را کشف کردند.سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ، گفت: متهمان با صدور قرار بازداشت موقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم ویژه قتل پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار دارند.