به گزارش اکونا پرس،

علاوه بر اینکه به احترام مرحوم هادی نوروزی کاپیتان سابق و فقید سرخ ها جام قهرمانی پرسپولیس توسط فرزند او، هانی نوروزی بالا رفت، بازیکنان پرسپولیس هم همراه با فرزندان خردسال خود در جشن قهرمانی حضور داشتند.

بازیکنانی مثل علیرضا بیرانوند، سید جلال حسینی، کمال کامیابی نیا، علی علیپور، حسین ماهینی و گادوین منشا فرزندان خود را برای حضور در جشن قهرمانی پرسپولیس به ورزشگاه آزادی آورده بودند و بعد از بازی آنها را به داخل زمین بردند.

این اتفاق که تقریبا در همه جای دنیا مرسوم است و ستاره های بزرگ فوتبال نیز با فرزندان خود به جشن قهرمانی می روند، سال گذشته نیز برای پرسپولیسی ها اتفاق افتاد. گفته می شد حضور فرزندان بازیکنان در جشن امسال توسط سازمان لیگ ممنوعیت پیدا کرده اما در عمل این اتفاق رخ نداد و آنها با پسران و دختران کوچک خود جام را بالای سر بردند.

حضور این تعداد کودک خردسال در زمین چمن آزادی برای اولین بار اتفاق افتاد، به طوری که اگر کسی از بیرون به موضوع نگاه می کرد شاید تصور یک کودکستان با حضور بازیکنان پرسپولیس را داشت. حتی بعد از بازی یک «پستانک» که مربوط به یکی از این بچه ها بود در زمین چمن سوژه شد و اسباب شوخی و خنده حاضران را به وجود آورد.