به گزارش اکونا پرس،

5 اردیبهشت‌ماه بود که زن جوانی وارد شعبه پنجم دادگاه کیفری یک استان تهران شد و علیه متهم اعلام جرم کرد. با مطرح شدن شکایت پرونده به دستور قاضی در اختیار کارآگاهان اداره شانزدهم پلیس‌آگاهی تهران قرار گرفت.

زن جوان در توضیح ماجرا گفت: برای ترمیم پوست و ریزش مو به مطب دکتر منصور.‌ق در خیابان وفادار در تهرانپارس مراجعه کردم. بعد از مشاوره قرار شد که برای از بین بردن لک‌های صورت جلسه‌ای به مطب پزشک مراجعه کنم. دوم اریبهشت وقتی وارد مطب شدم با تجویز دکتر و برای بی‌حسی موضعی اقدام به تهیه دارو و سرم از داروخانه کردم.

پس از تزریق اما از هوش رفتم و چیزی متوجه نشدم تا اینکه بعد از هوشیاری حالم بد شد. با یکی از بستگانم تماس گرفتم و با کمک او راهی خانه شدم. بعد از بهبودی نسبی و در مراجعه به پزشک زنان متوجه شدم که مورد آزار جنسی قرار گرفته‌ام برای همین اقدام به طرح شکایت کردم. به دستور قاضی راهی پزشکی قانونی شدم که این موضوع را تأیید کرد.

با اطلاعاتی که شاکی در اختیار پلیس گذاشت کارآگاهان راهی مطب پزشک شده و او را در حالی که مشغول ویزیت بیماران بود بازداشت کردند. متهم‌40‌ ساله هر چند خودش را پزشک و به نام منصور. ق معرفی کرد، اما مشخص شد که نام واقعی او سعید.‌س است. در جریان بررسی‌های بعدی معلوم شد که سعید دارای مدرک سوم راهنمایی است و با معرفی خود به نام پزشک اقدام به ویزیت، معاینه و حتی عمل‌های تخصصی پوست کرده است. در بررسی سوابق دکتر منصور.ق هم مشخص شد که وی مردی 78 ساله و دارای مدارک پزشکی عمومی است که متهم از دو ماه پیش در مطب وی مشغول کار شده و بیشتر اقدامات پزشکی و مشاوره‌ای می‌داد.

سرهنگ کارآگاه حمید مکرم، معاون مبارزه با جرائم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: متهم با قرار بازداشت موقت جهت تکمیل تحقیقات و شناسایی دیگر شکات احتمالی در اختیار اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفته است، بنابراین از تمامی شاکیان دعوت می‌شود تا برای طرح و پیگیری شکایت به اداره شانزدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ در خیابان وحدت اسلامی مراجعه کنند.