به گزارش اکونا پرس،
حسین محب اهری بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون درخصوص آخرین مراحل درمان خود گفت: مراحل درمان را همچنان سپری می‌کنم. برخی روزها حالم خوب است و روزهایی وجود دارد که بسیار سخت آنها را سپری می کنم اما همچنان امیدوارانه درمان را ادامه می دهم.

 

وی با اشاره با ادامه روند درمان خود تاکید کرد: مسئولین قولهایی داده اند تا سایر آمپول هایی که برای درمان بیماری سرطان لازم است را تهیه کنم. این آمپول ها بر اساس گفته پزشکان به روزترین و داروهای مبارزه با بیماری من است و پیش بینی میکنم که با تزریق آنها حالم بسیار بهتر شود. امیدوارم بعد از تزریق این آمپولها دوباره به وضعیت عادی بر گردم و بتوانم بازی کنم.

 

بازیگر سریال "دردسرهای عظیم" درباره نامزدشدن خود برای دریافت جایزه جشن بازیگر در سال 97 ادامه داد: باور کنید منم نمی دانستم که برای این جایزه نامزده شده ام و هم اکنون از فرط شادی بغض گلویم را فشار می دهد. بی نهایت خوشحالم که هنوز هم دوستان کار من را می بینند و در این سن به زحمتی که می کشم توجه می کنند.

 

وی در همین راستا ادامه داد: تمام زندگی من تئاتر است و همه لحظات آن در هر شرایطی روی صحنه تئاتر گذشته است. من عاشقانه تئاتر را دوست دارم. وقتی تئاتری به من پیشنهاد می شود، از خیلی از مسائل مالی آن می گذرم و فقط به خود شخصیت و تئاتر فکر می کنم و تمام حواشی را کنار می‌گذرام. ممنونم از تمام داورانی که من را لایق این نامزدی و جایگاه دانستند.

 

بازیگر نمایش "هملت" درباره چگونگی موفقیت خود طی سالها حضورش در تئاتر خاطرنشان کرد: من در طی 44 سال فعالیت ام در عرصه نمایش در هشتاد اثر به ایفای نقش پرداخته ام که اگر شما پروسه تمرین و اجرای هر اثر را 4 ماه در نظر بگیرید من نزدیک به 320 ماه از این سالها را که نزدیک به 26 سال می شود روی صحنه بوده ام. ذهن من در این سالها به دور از حاشیه به دنبال کشف و تمرین و ممارست در تئاتر بوده و به نظرم همین دور بودن از حاشیه های تئاتر باعث شد که همچنان بتوانم نظر دوستان را جلب کنم.

 

 

 

صحبت های بازیگر معروف ایرانی درباره بیماری خطرناکش+عکس