به گزارش اکونا پرس،

افشین پیروانی با توجه به اتفاقات دوران حضورش در مدیریت تیم ملی با حکم محرومیت 5 ساله از حضور در میادین ورزشی مواجه شده است و ابلاغ این حکم به باشگاه ارسال شده است.

مدافع سابق تیم ملی و باشگاه پرسپولیس نسبت به این حکم اعتراض خود را به استیناف اعلام کرده است و در انتظار پاسخ آن است. هر چند با توجه به زمان محرومیت که دوری 5 ساله را برای او در نظر گرفته‌اند، بعید است اتفاق تازه‌ای در این رابطه رخ دهد و باید به زودی در انتظار تغییراتی روی نیمکت سرخپوشان در پست سرپرستی بود.

طبق شنیده‌ها باشگاه قصد دارد از بین سه گزینه مدنظر و مورد اعتماد بعد از اینکه حکم نهایی در خصوص پیروانی اعلام شد، یک نفر را جانشین او کند. محمد خاکپور، محمد پنجعلی و محسن خلیلی سه گزینه‌ی مدنظر باشگاه برای پست مدیریت تیم و سرپرستی هستند.

پنجعلی البته پیش از این با پیشنهاد مدیریت آکادمی باشگاه مواجه شده بود و سابقه حضور در سمت سرپرستی را نیز در کارنامه دارد. خاکپور نیز مدتی به عنوان سرمربی تیم امید ایران فعالیت داشته و گزینه آخر نیز محسن خلیلی است که در زمان حضور علی دایی در نفت تهران مدتی به عنوان کمک مربی و بعد از آن سرپرست به فعالیت پرداخته بود و از محبوبیت بالایی نیز بین طرفداران پرسپولیس با توجه به گلزنی‌های پیاپی به استقلال برخوردار است.

رابطه مناسب محسن خلیلی با برانکو ایوانکوویچ و محبوبیت این مهاجم سابق باعث شده تا اکنون شانس او برای جانشینی افشین پیروانی بیش از دیگران باشد.