تغییر محسوس قیافه یک دختر ۲۱ ساله ویتنامی پس از انجام عمل جراحی زیبایی او را سوژه رسانه‌ها تبدیل کرد. «نگویِن تئونگ» که در سن ۱۹ سالگی بخاطر قیافه اش از سوی نامزد خود طرد شده بود دو سال بعد صورتش را به تیغ جراحان سپرد.

تصاویری که این دختر پس از انجام عمل جراحی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده یک شبه او را به سوژه رسانه‌ها تبدیل کرد. این دختر ۲۱ ساله که اهل استان «داک لاک» ویتنام است گفت که با وجود آنکه در اوایل او و نامزدش همدیگر را بسیار دوست داشتند، اما نامزدش رفتار سردی با او داشت. این دختر بعد‌ها متوجه شد که رفتار‌های سرد نامزدش به خاطر قیافه اش است و بعد از مدتی آن‌ها از هم جدا شدند.

تغییر محسوس قیافه دختر ویتنامی پس از جراحی زیبایی!

تئونگ پس از جداشدن از نامزدش شوک دیگری را دریافت کرد. او باخبر شد که نامزدش با دختری که به مراتب دارای قیافه‌ای بهتر از او بوده نامزد کرده است. تئونگ بسیار افسرده و غمگین شده بود و تنها فردی که به دردودل‌های او گوش می‌کرد مادرش بود. او برای مادرش از آرزویش که داشتن صورتی بهتر بود سخن می‌گفت و یک روز با هدیه‌ای از طرف مادرش غافلگیر شد. مادر تئونگ قبول کرد که هزینه جراحی زیبایی صورت او را پرداخت کند. او حتی تئونگ را به یک کلینیک برای انجام عمل جراحی برد.

تئونگ در این باره به یکی از رسانه‌های محلی ویتنام گفت: «من با مادرم درباره صورتم که چطور اعتماد به نفسم را از من گرفته صحبت کردم و بطرزی غافلگیرانه او قبول کرد که هزینه جراحی زیبایی مرا پرداخت کند. واقعا از مادرم که بهترین مادر دنیاست ممنونم.»

تغییر محسوس قیافه دختر ویتنامی پس از جراحی زیبایی!

انتشار ماجرای زندگی تئونگ بحث‌های داغی را در فضای مجازی ویتنام رقم زد. در حالی که برخی از کاربران جاه طلبی و تمایل به پیشرفت این دختر را مورد تمجید قرار دادند، اما برخی از اعتماد به نفس پایین و نداشتن عزت نفس این دختر انتقاد کردند.