مرد ایتالیایی که پس از دعوای لفظی با همسرش برای آرام شدن به بیرون از خانه رفته بود ۴۲۰ کیلومتر پیاده روی کرد. او تمام این مسافت را در مدت ۱ هفته پیمود. این مرد ۴۸ ساله اهل «کوما» شهری در شمال میلان ایتالیا اواخر ماه گذشته (نوامبر) پس از جر و بحث با همسرش برای پیاده روی به بیرون رفته بود.

این مرد که هویتش اعلام نشده یک هفته بعد توسط یک گشت پلیس در «گیمارا» در سواحل آدریاتیک ۴۱۸ کیلومتر دور از خانه اش متوقف شد.

ماموران پلیس در حال گشت زنی برای اطمینان از رعایت قانون منع رفت و آمد توسط شهروندان بودند که ساعت ۲ بامداد این مرد را در خیابان مشاهده کردند. آن‌ها ابتدا چند سوال از این مرد پرسیدند و سپس او را با ماشین پلیس به اداره پلیس منتقل کردند. پس از تحقیقات اولیه مشخص شد که مفقودشدن این مرد توسط همسرش گزارش شده است.

اقدام عجیب مرد ایتالیایی

این مرد نیز در حین بازجویی تمام ماجرا را برای پلیس تعریف کرد. او گفت یک هفته پیش پس از درگیر شدن با همسرش به پیاده روی رفته و هرگز توقف نکرده است. او گفت بدون استفاده از هرگونه وسیله حمل و نقل طی ۷ روز ۴۲۰ کیلومتر پیاده روی کرده است، بطور متوسط ۶۰ کیلومتر در روز! او در این باره گفت: «من تمام روز راه می‌رفتم، بدون استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی. غذا و آب از رانندگان و مسافران عبوری دریافت می‌کردم. من کاملا خوبم و فقط کمی احساس خستگی می‌کنم.»

اقدام عجیب مرد ایتالیایی

پلیس پس از شنیدن اظهارات این مرد تصمیم گرفت اجازه دهد او به خانه بازگردد. با این حال پلیس بخاطر نقض قانون منع رفت و آمد یک جریمه ۴۰۰ یورویی (۴۹۰ دلاری) برای وی در نظر گرفت. پلیس همچنین یک اتاق در هتل برای یک شب اقامت این مرد اجاره کرد تا در آن تا رسیدن همسرش بماند.

اقدام عجیب مرد ایتالیایی