به گزارش اکونا پرس،

سید جلال ملکی با اعلام خبر تصادف مرگبار سه دستگاه خودرو در جاده خاوران درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت 21:01 شب گذشته حادثه تصادف در جاده خاوران، جاده قاسم‌آباد به سامانه 125 اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان ایستگاه 121 آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران ادامه داد: در محل مشاهده شد سه دستگاه خودرو شامل دو دستگاه خودرو L90 و یک دستگاه خودروی وانت مزدا بشدت با هم برخورد کردند، داخل یکی از خودروهای L90  پنج سرنشین، داخل خودرو مزدا دو سرنشین و داخل L90 دیگر یک سرنشین حضور داشتند و تمامی سرنشینان این خودروها مرد بودند.

وی تصریح کرد: سرنشینان خودرو L90 و وانت مزدا (سه نفر) از خودروها خارج شده، اما سرنشینان خودرو L90 با پنج سرنشین داخل خودرو محبوس بودند که آتش‌نشانان به سرعت عملیات را آغاز کرده و با تجهیزات هیدرولیکی هر پنج سرنشین را از خودرو خارج کردند.

ملکی خاطرنشان کرد: متاسفانه یکی از این افراد (مرد حدواً 30 ساله) جان باخت و مابقی سرنشینان خودروها  (هفت نفر) درچار مصدومیتهای بعضاً شدیدی شدند که برای انتقال به مراکز درمانی تحویل عوامل اورژانس شدند.

سخنگوی آتش‌نشان با بیان اینکه نشت بنزین از خودروها مشهود بود، متذکر شد: آتش‌نشانان عملیات ایمن‌سازی را برای جلوگیری از آتش‌سوزی انجام دادند، در نهایت خودروها به محل امن منتقل، محل حادثه برای علت به عوامل پلیس راهور تحویل داده شد و عملیات در ساعت 22:42 پایان یافت.