به گزارش اکونا پرس،

هشتم دی ماه 93 خبر درگیری خونین در یک پارک در شهرری به پلیس رسید. شواهد نشان می داد جدال دو دوست قدیمی در پارک به خون کشیده شده و در آن بین حسام 22ساله چاقو خورده و به بیمارستان هفت تیر منتقل شده است و میلاد پس از چاقوکشی به مکان نامعلومی گریخته است.

تلاش برای ردیابی میلاد آغاز شده بود اما پلیس ردی از وی به دست نیاورد تا اینکه اعضای بدن حسام که دچار مرگ مغزی شده بود در بیست و دوم فرودین ماه 94 به چند بیمار نیازمند اهدا شد و میلاد با پای خودش به اداره آگاهی رفت.

این پسر گفت: من و دوست قدیمی ام بر سر یک دختر 20ساله به نام زهرا درگیر بودیم. وقتی در پارک با هم روبه رو شدیم حسام به رویم چاقو کشید و من هم در دفاع از خودم با چاقو به سینه اش کوبیدم.

به دنبال بازسازی صحنه جرم میلاد امروز در شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران به ریاست قاضی  محمدباقر قربان زاده و با حضور دو قاضی مستشار پای میز محاکمه ایستاد.

در ابتدای این جلسه پدر و مادر حسام برای قاتل پسرشان حکم قصاص خواستند.

سپس میلاد در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: دعوای من و حسام بر سر خرید و فروش هروئین بود.حسام از یکی از دوستانش هروئین را به قیمت کم می خرید و به من می فروخت اما بعد از مدتی متوجه شدم مقداری از هروئین ها را برای خودش بر می دارد. به همین خاطر رفاقت ما به هم خورد . من مشروب خورده و مست بودم که در پارک با حسام روبه رو شدم و به او اعتراض کردم و سیلی به صورتش زدم. اما او به رویم چاقو کشید و من هم با چاقو یی که همراه داشتم ضربه ای به او زدم. می خواستم با چاقو به کتفش بزنم اما دستش را بالا برد و چاقو ناخواسته به سینه اش فرورفت.

وی در حالی که سرش را پایین انداخته بود گفت: من از قتل رفیق قدیمی ام پشیمانم و حالا از خانواده او تقاضا دارم تا به جوانی ام رحم کنند و مرا ببخشند.

سپس دایی قربانی در جایگاه ویژه ایستاد و گفت: حسام وقتی چاقو خورده بود با من تماس گرفت و گفت سر یک دختر با میلاد درگیر شده و زخمی شده است. او هرگز فکر نمی کردم ضربه کاری باشد . گفت به بیمارستان می رود تا بعد از پانسمان زخمش به خانه برگردد اما او دیگر هیچ وقت به خانه برنگشت. میلاد حالا به دروغ ماجرای خرید و فروش هروئین را مطرح کرده است.