به گزارش اکونا پرس،
به طور طبیعی هر انسانی به مرور زمان، شریک زندگی اش را پیدا می کند اما برخی افراد مثل رونالدینیو به طور همزمان دو شریک زندگی برای خود می یابند و جالب اینکه از هیچ کدام نمی توانند به خاطر دیگری دست بکشند!

 

به نقل از وبسایت جانلوکا دی مارتزیو و اکیپ، رونالدینیو تصمیم گرفته به طور همزمان با دو زن ازدواج کند. پرسیلا کوئلو و بیتریز سوزا، دو خانمی هستند که به زودی طی مراسمی با شماره 10 سابق بارسلونا ازدواج می کنند. این سه نفر به طور کاملا مسالمت آمیز در برزیل و سپس آمریکا در کنار هم زندگی کرده اند و اکنون گزارش شده رونالدینیو در مراسمی کاملا خصوصی، قصد دارد با هر دوی آنها ازدواج کند. در برزیل طبق قانون، دو همسری جرم شناخته می شود و تا شش سال زندان برای افراد به همراه دارد برای همین روز و محل دقیق این مراسم مشخص نیست؛ تعداد میهمان ها بسیار محدود است و فقط دوستان صمیمی دعوت شده اند. آنها سپس به زندگی خود در کالیفرنیا ادامه می دهند.

 

لازم به ذکر است بسیاری از اعضای خانواده رونالدینیو با این کار او موافق نیستند و خواهرش اعلام کرده به جشن او نخواهد رفت. رونالدینیو با این عمل، محدودیت زیادی برای خود ایجاد می کند چراکه اگر به طور همزمان و رسمی، مشخصات هر دو همسرش در کارت شناسایی او ثبت شود، وی برای بازگشت به خاک برزیل دچار مشکل خواهد شد.