به گزارش اکونا پرس،

به طور معمول اکران نیمه اول سال و مخصوصاً اکران نوروزی بهترین زمان عرضه آثار سینمایی برای فیلمسازان است. به همین دلیل اکثر فیلمسازان همواره تلاش می کنند تا فیلم خود را به اکران نوروز برسانند.

در این میان بازیگران بسیاری در این چهاره فیلم سینمایی به ایفای نقش پرداختند. در میان بازیگران مرد سینمای ایران هشت تن از آنان تا زمان فعلی اکران بهار بیش از دو فیلم داشته اند.

به همین مناسبت به فهرست پرکارترین بازیگران مرد سینمای ایران در ماه فروردین و اردیبهشت 97 پرداخته که به شرح زیر است:

پرکارترین بازیگران سینمای ایران در سال ۹۷/بابک حمیدیان پرکارترین بازیگر بهار سینما////////////////////دوشنبه

بابک حمیدیان (4 فیلم)

بابک حمیدیان تاکنون پرکارترین بازیگر سال 97 سینمای ایران محسوب می شود. وی این رتبه را با بازی در چهار فیلم به ثبت رسانده تا بالاتر از بازیگران دیگر بایستد.

"بابک حمیدیان" را می توان موفق‌ترین بازیگر سینمای ایران پس از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر دانست. حمیدیان در سی و ششمین جشنواره فیلم فجر با چهار فیلم پرکارترین بازیگر جشنواره شد.

به وقت شام، خرگیوش، جشن دلتنگی و مصادره نام چهار اثر سینمایی است که حمیدیان در آن به ایفای نقش پرداخته است. در این میان دو فیلم مصادره و به وقت شام جزو پرفروش های سینمای ایران نیز محسوب می شوند. 

پرکارترین بازیگران سینمای ایران در سال ۹۷/بابک حمیدیان پرکارترین بازیگر بهار سینما////////////////////دوشنبه

محسن کیایی (3 فیلم)

محسن کیایی دیگر بازیگر پر کار سینمای ایران در سال 97 است. این بازیگر سینما امسال با سه فیلم بعد از بابک حمیدیان در رتبه دوم ایستاده است.

چهارراه استانبول، لونه زنبور و جشن دلتنگی نام سه اثری هستند که کیایی در آنها بازی داشته است. فیلم لونه زنبور از پرفروش های سینمای ایران در سال 97 محسوب می شود اما دو فیلم دیگر کیایی وضع خوبی در باکس آفیس ندارند.

پرکارترین بازیگران سینمای ایران در سال ۹۷/بابک حمیدیان پرکارترین بازیگر بهار سینما////////////////////دوشنبه

بازیگرانی که در اکران بهار سال 97 دو فیلم داشته اند

بعد از بابک حمیدیان با چهار فیلم و محسن کیایی با سه فیلم شش بازیگر مرد سینمای ایران با دو فیلم در رتبه سوم قرار دارند.

هادی حجازی فر با فیلم‌های به وقت شام و لاتاری، سام درخشانی با فیلم‌های تگزاس و خجالت نکش، جواد عزتی با فیلم‌های لاتاری و خرگیوش، سیامک انصاری با فیلم‌های خوک، خرگیوش، حمید فرخ نژاد با فیلم‌های لاتاری و تگزاس و  پژمان جمشیدی با فیلم‌های لونه زنبور و  تگزاس شش بازیگر دو فیلمه در اکران سال 97 هستند.