به گزارش اکونا پرس،

به نظر می رسد نامزدی «خدیجه طوبا بویوک اوستون» با تاجر جوان «اوموت اورجان»- که پس از طلاق از همسر اولش «اونور سایلاک»- رخ داده برایش خوشحالی و سعادت به همراه نداشته است. در چند ماه اخیر عکس هایی از طوبا بویوک و نامزدش منتشر شده که او را بسیار خسته نشان می دهند. او در این تصاویر مثل همیشه تلاش نمی کند تا از دوربین عکاس ها بگریزد.

او اخیرا بسیار خسته به نظر می رسد. گفته می شود مخالفت های خانوادگی برای نامزدی و پیگیری رسانه ها دلیل این موضوع هستند.

AndroidOnlineNewsImage.aspx

شایع شده است که این بازیگر به دلیل مخالفت مادر خود و پدر نامزدش با این ازدواج غمگین است و حال و روز خوبی ندارد. زیر ذره بین قرار گرفتن او و نامزدش از سوی رسانه ها باعث خستگی و استرس او شده اند؛ به همین دلیل طوبا بویوک اوستون به روش درمانی حجامت برای رفع استرس و خستگی روی آورده است.

843vn-crop-c0-5__0-5-700x650-75

حجامت یک روش درمانی سنتی با قدمتی بیش از صد سال در مناطق زیادی از ترکیه است و توسط پزشکان متخصص انجام می شود. مردم در این مناطق برای درمان استرس و فرسودگی های ناشی از کار, اختلالات هورمونی و یا اختلالات خواب، دردهای بدنی و برای افزایش مصونیت بدن و قدرت برای مقاومت در برابر بیماری های مزمن و حملات قلبی که بر اثر تراکم خون فاسد و لخته شدن خون روی می دهد از حجامت به عنوان یک شیوه ی درمانی استفاده می کنند.

گفتنی است که توبا بویوک اوستون در سال ۱۹۸۲ میلادی در استانبول متولد شد. دوران مدرسه را در همان شهر گذراند. او در بین زیباترین زنان جهان براساس رتبه بندی یک مجله آمریکایی رتبه ی ۱۷ را کسب کرده است.