به گزارش اکونا پرس،

معمولا در اینترنت موارد جالبی از تحقیقات دانشمندان منطقه فوق سری 51 نوادا ایالت آمریکا در مورد موجودات فضایی دیده می‌شود. اخیرا نیز ویدئویی ترسناک از یک موجود فضایی که گفته می شود در آزمایشگاه پزشکی یک پایگاه سری زندگی می کند، منتشر شده است. این ویدئو توسط مردی به نام ویکتور در یوتیوپ منتشر شد. او پس از انتشار این ویدئو به این موضوع اشاره کرد که موجود فضایی در پایگاه سی- 4 که در ایالت نوادا و در نزدیکی منطقه سری 51 قرار دارد، پنهان شده است.

این موجود فضایی برای مدت طولانی مورد تحقیق و بررسی قرار گرفته است. تصاویر نشان می دهد که چگونه روی یک برانکارد قرار گرفته است. ظاهر او شبیه انسان است، دندان های سفید، بینی، گوش و تنها چشم های خیلی بزرگ و کاملا سیاهش بیشترین تفاوت را با آناتومی انسان نشان می دهد. متخصصان اعلام کردند که این ویدئو واقعی است بنابراین هیچ دلیلی برای تردید نیست. دانشمندان اطمینان دارند در پایگاه فوق سری موجودات دیگری نیز وجود دارند که پس از سقوط بشقاب پرنده هایشان در این منطقه گیر افتادند.

گفتنی است؛ منطقه 51 یک منطقه نظامی فوق سری در ایالت نوادا آمریکا است که هدفش آزمایش سیستم های نوین پروازی و جنگ افزارهای فوق سری است اما در کنار این اهداف کارکنان این پایگاه که با دنیای خارج هیچ تماسی ندارند،تحقیقاتی را در مورد موجودات فضایی انجام می دهند.