به گزارش اکونا پرس،

صبح امروز در سالن همایش بیمارستان امام حسین (ع) سبزدشت، تنها بیمارستان این شهرستان, با حضور فرمانده سپاه، امام جمعه شهر گلستان، فرماندار و دیگر مسئولین شهر، همایش تجلیل از پرستاران انجام شد.

در ادامه مراسم دکتر الماسی معاون رئیس بیمارستان امام حسین (ع) سبزدشت اظهار داشت: پرستاران جزو آن دسته از مشاغلی است که بسیار در معرض خطر و بیماری ها هستند.

امام جمعه شهر گلستان در این مراسم گفت: پرستاران از زحمتکش ترین و فداکارترین اقشار جامعه هستند.

حجت الاسلام و المسلمین سید سجاد موسوی اضافه کرد: جانفشانی آنها به ویژه در دوران تلخ کرونا همواره در اذهان مردم به یاد خواهد ماند.

فرماندار شهرستان در ادامه این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای مدافع سلامت، اظهار داشت: پرستاری شغلی سخت و طاقت فرسا است.

نماینده عالی دولت در بهارستان اظهار داشت: ما بعنوان خادم مردم در شهرستان وظیفه خود می‌دانیم تا از تمامی پرستاران دلسوز و کادر درمان که از هیچ کوششی برای سلامت جامعه فروگذار نمی‌کنند، صمیمانه قدردانی کنیم.

سرهنگ پاسدار رستمیان فرمانده سپاه، دکتر نوحی فرماندار، حجت الاسلام و المسلمین موسوی امام جمعه شهر گلستان، دکتر همتی و حمدی‌پور از مدیران بیمارستان، سازور رئیس شورا و دیگر مسئولین شهری در پایان با اهدای لوح و شاخه گل، از پرستاران این بیمارستان به نمایندگی از تمام پرستاران امام حسین (ع) تجلیل و قدردانی به عمل آمد.