به گزارش اکونا پرس،

داودحورزاده رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر در شصت و سومین نشست رسمی شورا که با حضور اکثریت اعضا، شهردار، مدیران شهری و اصحاب رسانه برگزار شد، با تبریک حلول ماه رجب اظهار داشت: فرارسیدن ماه رجب که بستری برای ماه شعبان و ماه شعبان نیز ماه آماده سازی برای ضیافت الهی است را گرامی می‌داریم. همچنین یاد و خاطره همه شهدای عزیز به ویژه شهدایی که این روزها مراسم سالگردشان در سطح شهر درحال برگزاری است گرامی داشته به مقام شامخ شهدا ارج می‌نهیم.

وی افزود: حادثه دلخراش و تروریستی شهادت خیل عظیمی از هموطنان مان را در کرمان محکوم میکنیم و خدمت همه نیروهای نظامی و انتظامی و امنیتی خداقوت می‌گوییم و از سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بابت چند عملیات موفق صبح امروز در منطقه تشکر میکنیم و امیدواریم بزودی منطقه از وجود دشمنان خبیث استکبار و داعش و اسرائیل و همه سردمداران شان پاک شود.

حورزاده با اشاره به اجرای طرح موفق اسلامشهر من درسطح شهر تاکید کرد: پنجشنبه در سیزدهمین هفته از اجرای طرح اسلامشهر من آیین اتمام عملیات حفاری تونل قطعه اول مترو اسلامشهر و اتصال به خط ۳ مترو تهران بطول ۹۰۰متر برگزار خواهد شد.

رئیس شورای اسلامی شهر اسلامشهر ادامه داد: طرح "اسلامشهر من" با رویکرد بهره برداری از یک پروژه در هفته و به منظور تسریع در اجرای پروژه های عمرانی و با هدف ایجاد امیدآفرینی و اعتمادسازی در میان شهروندان اسلامشهری با نظم و اعتبار خود و بهره‌برداری در مدت زمان مقرر تا پایان سال جاری ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید براینکه در راستای جهاد تبیین وظیفه داریم به مردم گزارش دهیم، گفت: گزارش فعالیت‌های انجام شده در مجموعه مدیریت شهری به مردم موجب امید آفرینی و حضور و مشارکت بیشتر در انتخابات پیش رو می‌شود و از شهردار می‌خواهیم از همه امکانات محیطی و تبلیغی برای ارائه اقدامات و فعالیت‌های انجام شده مجموعه مدیریت شهری استفاده کنند.

حورزاده تصریح کرد: الحمدالله رضایتمندی نسبی در بین شهروندان وجود دارد و ضعفهای اقدامات شهری نیز با تدابیر اعضای شورا، شهردار و مدیران شهری درحال برطرف شدن است، دهه فجر امسال باید پربار باشد و اقدامات و فعالیت‌های مجموعه مدیریت شهری به مردم تبیین شود.

قابل ذکر است در شصت و سومین نشست رسمی شورا که با حضور اکثریت اعضا برگزار شد، ۱۳ لایحه به صورت عادی و ۳ لایحه به صورت دوفوریتی مطرح و همگی به تصویب رسید.

از جمله لوایح مهم این جلسه می توان به تصویب لایحه تعرفه عوارض و بهای خدمات شهرداری در سال ۱۴۰۳ و نیز ۷ مورد تملک و پشتیبانی اعزام راهیان دانش آموزی و تعیین و تکلیف سالن نیمه کاره چند منظوره شهرک امام حسین(ع) و تشریفات مزایده عمومی اموال غیر منقول شهرداری طبق بودجه ۱۴۰۲ اشاره کرد.