به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، ارسلان مالکی سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن در نشست مشترک کارگروه اجرا و پیگیری تفاهم‌نامه مشترک سازمان ملی زمین و مسکن و ستاد کل نیروهای مسلح برای تهیه دستورالعمل تامین اراضی مسکن کارکنان آن‌ها با تاکید براینکه مشکل مسکن، دغدغه اساسی سران نظام است، تصریح کرد: این موضوع یک بحث درون‌دستگاهی نیست و مسئله کلان کشور است.

سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن سرعت بخشیدن به روند اجرای تفاهم را هدف اصلی این کارگروه برشمرد و افزود: توافقات کلی و اصلی برای ساخت مسکن برای پرسنل نیروهای مسلح انجام شده و در حال حاضر این جلسات باید با جدیت تمام برای پیگیری بحث مسکن دنبال شود.

وی با بیان اینکه تمام این مباحث برای تولید مسکن و تحقق طرح نهضت ملی مسکن است، اظهار داشت: آسیب‌شناسی و رفع مشکلات موجود در استان‌ها و شهرهایی که در آنها مسئله داریم باید اولویت اصلی این نشست‌ها باشد.

به گزارش سازمان ملی زمین و مسکن، تفاهم‌نامه تامین مسکن کارکنان نیروهای مسلح بین وزارت راه و شهرسازی و ستاد کل نیروهای مسلح برای ساخت ۵۰۰ هزار واحد مسکونی در جهت تامین مسکن کارکنان این نیروها منعقد شده است.