به گزارش اکونا پرس،

 به نقل از روابط عمومی شرکت شهروند، آئین بهره برداری از سه فروشگاه جدید شهروند به صورت همزمان روز شنبه ۳ تیرماه با حضور لطف‌الله فروزنده معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران، معاون توسعه مدیریت و منابع وزارت کشور، مدیرعامل شرکت شهروند و خانواده معظم شهید صدرزاده در محل فروشگاه شهروند وزارت کشور برگزار شد.

لطف‌الله فروزنده در این مراسم گفت: فلسفه وجودی ما در نظام جمهوری اسلامی ایران خدمت به مردم است. بی تردید بازار مسئله مهمی است و یکی از محورهایی که رهبر معظم انقلاب تاکید دارند تثبیت خدمات و ارائه خدمت بیشتر به مردم است لذا باید کیفیت ارائه خدمات را افزایش دهیم و قیمت‌ها را کاهش دهیم و طوری عمل کنیم که شهروند در ذهن شهروندان به عنوان جایی که محصولات را با کیفیت مناسب و قیمت مناسب ارائه می‌کند شناخته شود. از سوی دیگر باید تنوع کالاها را افزایش دهیم و با رفتار مناسب با شهروندان شعار همیشه حق با مشتری است را به عنوان یک استراتژی پیاده کنیم.

معاون مالی و اقتصاد شهری شهرداری تهران در ادامه تاکید کرد: هر چه ظرفیت ارائه خدمات در شهر تهران، استان تهران و مراکز استان‌ها افزایش پیدا کند قطعا تاثیرات مثبتی را شاهد خواهیم بود و می‌توانیم خدمات مناسب‌تری را به شهروندان ارائه دهیم. در حال حاضر ارزش ریالی شرکت شهروند حدودا ۶۰۰ میلیارد تومان است.

مدیر عامل شرکت شهروند نیز در این مراسم گفت: در یک سال و نیم گذشته هشت فروشگاه جدید به بهره برداری رسید و امروز نیز سه فروشگاه دیگر افتتاح شد و این در حالی‌است که طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده تا پایان سال ۱۵ فروشگاه شهروند در کشور و پایتخت به بهره‌برداری می‌رسد.

قربانیان با تاکید بر اینکه دستاوردهای بسیار خوبی در شرکت شهروند رقم خورده افزود: سال گذشته ۳۰ درصد در تعداد قلم کالا و ۱۰.۹ درصد در تعداد فاکتورها رشد داشتیم که این دستاوردها را مدیون زحمات همکارانمان در مجموعه شهروند هستیم. در تلاش هستیم فروشگاه‌هایی خارج از استان نیز به بهره برداری برسانیم تا بتوانیم در سطح ملی به همه شهروندان کشور ارائه خدمت داشته باشیم.

مدیرعامل شرکت شهروند ادامه داد: خوشبختانه فروش اعتباری نیز در شرکت شهروند آغاز شده و از ۳۵ هزار خانواده شهرداری تهران ۵ هزار خانواده خدمات اعتباری را دریافت کرده‌اند که امیدواریم این خدمات به بیرون از مجموعه شهرداری نیز گسترش پیدا کند و تلاش می‌کنیم که در ادامه بتوانیم کارکنان وزارت کشور و بخش‌های غیردولتی نیز از این طرح بهره‌مند شوند.

وی در خصوص مشارکت شرکت شهروند در حوزه کالابرگ گفت: تا وقتی می‌توانیم وارد موضوع کالابرگ شویم که در تمام کشور فعال باشیم اما در حال حاضر برای تهران آمادگی همکاری را داریم و زیرساخت‌های لازم نیز وجود دارد. از معاون وزیر کشور نیز قول گرفته‌ایم که با مکاتباتی که انجام می‌دهند از ظرفیت استانداری‌ها، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها برای گسترش فروشگاه‌های شهروند بهره بگیریم. راه اندازی شعب جدید به صورت مشارکتی است و ما به جای خرید ملک از ظرفیت بخش خصوصی بهره می‌گیریم.

گفتنی است، در این مراسم علاوه بر افتتاح فروشگاه شهروند وزارت کشور در مساحتی بالغ بر ۸۰۰ متر مربع، فروشگاه سرو در منطقه سعادت‌آباد افتتاح و تجهیز فروشگاه حسابرسان در منطقه ۲۲ شهرداری تهران نیز آغاز شد.