به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گلستان، «سیدصولت مرتضوی» در حاشیه بازدید و افتتاح پروژه‌های هفته دولت در شهرستان آق‌قلا در گفت‌وگو با خبرنگاران استان گلستان اظهار کرد: در دو سال گذشته در سطح استان گلستان خدمات گسترده‌ای در حوزه‌های زیرساختی و اقتصادی به همت دولتمردان انجام شده است.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی ادامه داد: طرح توسعه راه‌های کشور، آسفالت جاده‌ها، ایجاد دور برگردان‌های ایمن در نقاط حادثه‌خیز، واگذاری تعداد قابل توجه اسناد مالکیت اراضی و اصلاح معابر روستایی از جمله این اقدامات است.

مرتضوی بیان کرد: توجه به پروژه‌های زیرساختی، توسعه نیروگاه‌ها، توسعه اماکن تفریحی و ورزشی و توجه به اشتغال استان از دیگر موضوعاتی است که می‌توانیم در عملکرد دولت سیزدهم به آن اشاره کنیم.

وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه با این اقدامات نرخ میانگین بیکاری گلستان از میانگین کشوری کمتر است و  منابع خوبی در این مدت از تبصره ۱۸ و تلفیق تبصره ۱۶ سابق با تبصره ۱۸ در اختیار استان‌ها قرار گرفته است.

وزیر کار بیان کرد: توزیع استانی و بانکی تبصره ۱۸ انجام شده و از این محل امیدوار هستیم که در دو سال آینده بخش قابل توجهی از مشکلات استان در حوزه زیرساختی، نیروگاهی، تأمین آب، توسعه تعاونی‌ها، ایجاد شهرک صنعتی و نهضت ملّی مسکن برطرف شود.

مرتضوی ادامه داد: اولویت تسهیلات ما در بخش روستایی با تعاونی است و در این حوزه اعتبارات خوبی در نظر گرفته‌ایم.