به گزارش اکونا پرس،

سیدحمایت میرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به حضور وزیر آموزش و پرورش طی هفته جاری در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، گفت: مقام معظم رهبری در دیداری که از دانشگاه فرهنگیان داشتند نکاتی را درباره این وزارتخانه گوشزد کردند؛ مقرر است آقای بحایی در نشست فردا گزارش‌هایی از برنامه‌های آموزش و پرورش درجهت عمل به منویات مقام معظم رهبری را ارائه دهد.

نماینده مردم گرمی در مجلس شورای اسلامی افزود: باید برنامه‌های آموزش و پرورش در خصوص اجرایی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری مورد برسی قرار گیرد و مشخص شود چند درصد از فرمایشات عملی شده و چه برنامه‌های برای تحقق آن در نظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: در گذشته کمیسیون آموزش جلسات بسیاری با حضور وزیر آموزش و پرورش برای بررسی مسائل مالی این وزارتخانه، مطالبات فرهنگیان، مدارس خاص و... برگزار کرد اما در جلسه فردا مسائل تربیتی، پرورشی و دینی وزارت آموزش و پرورش و دغدغه‌های مقام معظم رهبری مورد بررسی قرار می‌گیرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی ادامه داد: حوادث و اتفاقاتی که در هفته‌های اخیر در این وزارتخانه اتفاق افتاد همچون حادثه مدرسه‌ غرب تهران یکی دیگر از محورهای مورد بحث در نشست فردا کمیسیون است.