به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط‌عمومی معاونت مالی و اقتصاد شهری و به نقل از شرکت شهروند ، این فروش ویژه از ۲۸ آذر لغایت ۳ دی‌ماه در تمام شعب شهروند برگزار و شامل بیش از ۵هزار بارکد کالایی از محصولات مختلفی همچون ماهی، لبنیات، آجیل، قهوه و دمنوش، انواع شکلات و تنقلات، روغن، حبوبات، فرآورده‌های غذایی نیمه‌آماده، شوینده تا انواع پوشاک، صنایع دستی و لوازم کادویی و آشپزخانه می‌شود.

داود قربانیان، مدیرعامل فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند، در این‌باره گفت: «شهروند با هدف گرامیداشت مناسبت‌های ملی و مذهبی ویژه‌ای همچون شب یلدا سعی دارد با ارائه تخفیفات بیشتر روی کالاهای پرطرفدار و متناسب با این ایام، سبد خرید مشتریان خود را رونق بخشیده و شهرچله شهروند امسال هم میزبان شهروندانی است که برای خرید مایحتاج خود، با کیفیت و قیمت مناسب، فروشگاه‌های زنجیره‌ای شهروند را انتخاب می‌کنند.»

شهروند در شهرچله، تخفیفات ویژه‌ای تا سقف ۴۰ درصد را برای مشتریان خود در نظر گرفته است. به گفته قربانیان، این تخفیفات در راستای حمایت از قدرت خرید مردم و کمک به خانواده‌ها در تامین مایحتاج شب یلدا ارائه می‌شود.

گفتنی است، شهروندان می‌توانند برای اطلاع از جزئیات بیشتر این فروش ویژه، به وب‌سایت به آدرس www.shahrvand.ir و اینستاگرام شهروند از طریق لینک http://instagram.com/shahrvand  مراجعه کنند.