به گزارش اکونا پرس،

مهدی رضوی کیا، رئیس مرکز روابط‌عمومی و امور بین‌الملل و مدیر جشنواره امتداد عنوان کرد:هدف از برگزاری این جشنواره علاوه بر گردهم آیی و هم افزایی ،شناخت نقاط قوت و ضعف بخش روابط عمومی ها و رسیدن به جایگاه مطلوبی که از دغدغه های مقام معظم رهبری است می باشد.

وی ادامه‌داد: دراین جشنواره آثار های ارسالی براساس محورهای تعیین شده رصد و نفرات برتر انتخاب شدند.

رضوی کیا گفت: ما نمی‌توانیم منتظر باشیم تا این جایگاه توسط مدیران ارتقاء پیدا کند بلکه باید خودمان آغاز گر باشیم برای ارتقای جایگاه روابط‌عمومی و این هدف برای ایجاد ارتباط دوسویه احتیاج به تخصص ویژه دارد.

وی ادامه داد: امکانات کم ،توقعات فراوان و جایگاه ضعیف اداری موجب شده تا افراد برای حضور در این جایگاه دچار مشکلاتی شوند.

 مدیر جشنواره در ادامه بیان کرد: هنگامی که آثار ارسالی توسط داوران بررسی شد ،ما به نقاط قوتمان مانند بخش سایت و آی تی و یا نقاط ضعفمان مانند بخش پاسخگویی رسانه پی بردیم.

وی در مورد افرادی که نتوانستندآثارشان را در زمان مقرر ارسال کنند گفت: از همین زمان تا سال آینده برای ارسال می‌توانند برنامه ریزی کرده و آثار قوی را برای جشنواره سال آینده آماده و ارسال کنند.

وی در انتها افزود:عقب ماندگی در حوزه روابط عمومی بسیار زیاد است و برای رفع این موارد احتیاج به نگاه ویژه مدیران ،تقویت عملکرد کارکنان و ارائه کار حرفه‌ای و تخصصی نیازمند مشخص کردن بودجه مشخص برای این بخش است.

هرچند که شبکه بزرگ وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی بزرگ و متمایز از دیگر وزارتخانه هاست و اگر تمام کارکنان و مدیران بخواهند تمام توان شخصی و سازمانی خود را در عرصه میدان بگذارند می توانند کاری بسیار بزرگ و جهادی انجام دهند.

خبرنگار _مهناز برخورداری