به گزارش اکونا پرس،

به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل صندوق بازنشستگی کشوری، بازنشستگان و وظیفه بگیرانی که میزان حقوق خالص دریافتی آنان بیشتر از پنج میلیون ریال باشد می توانند با مراجعه حضوری به نمایندگی های بیمه ملت در سراسر کشور یا با مراجعه به پایگاه الکترونیکی بیمه ملت با دریافت خدمات صدور بیمه نامه های شرکت بیمه ملت، از شرایط تخفیف یا تقسیط بهره مند شوند.

برای این منظور، جهت استعلام و اعتبارسنجی، بازنشسته و وظیفه بگیر محترم پس از درخواست استفاده از شرایط تخفیف ویژه و صدور بیمه نامه می بایست ضمن ارائه کارت ملی، شماره ملی و شماره دفترکل خود را به کارمند صدور بیمه نامه نمایندگی شرکت بیمه اعلام نماید.

براساس این گزارش، تخفیف های قابل انجام برای افراد متقاضی از سوی شرکت بیمه ملت، شامل ۲.۵درصد شخص ثالث خودرو، ۵۰درصد مازاد شخص ثالث، ۳۰درصد بیمه بدنه و ۳۰درصد نیز برای بیمه آتش سوزی منازل مسکونی خواهد بود.

ضمن اینکه بنا به میزان خالص دریافتی حقوق، سقف اعتبار تخصیصی مشمولین ۱۱ میلیون تومان است و بازپرداخت تسهیلات اعتبار تخصیصی در ۱۱ قسط مساوی از حقوق بازنشسته/وظیفه بگیر کسر می گردد.

فهرست نمایندگی های بیمه ملت در سراسر کشور در سایت این شرکت به نشانی www.melat.ir موجود است. متقاضیان محترم برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند با مرکز پاسخگویی شرکت بیمه ملت به شماره تلفن ۸۵۳۳۳ -۰۲۱ تماس بگیرند.