به گزارش اکونا پرس،

وی اظهار کرد: در طرح شماره یک مبلمان اداری و پارتیشن آرفونی که مربوط به پزشکان می باشد متقاضیان می توانند از طریق وام کارتهایی که توسط دبیرخانه طرح ویژه پزشکان در اختیارشان قرار گرفته، کد و رمز این کارتها را به صورتی که در فرم ها توضیح داده شده، فعال و اعتبار مربوط به خرید را به نام خود ثبت نمایند که البته مدت این موضوع تا پایان فروردین ماه سال 97 تمدید گردیده است.

پژوهنده ادامه داد : در این طرح تحت هیچ شرایطی بهره ا ی برای این دوازده ماه از پزشکان محترم دریافت نمی شود و طلب هرگونه سود و بهره ای از جانب هر مرجعی و یا مسئولی از پزشکان غیر قانونی  فاقد اعتبار است.

مدیرعامل گروه صنعتی آرافرم نیرا با تشریح کامل این طرح گفت : در این طرح پزشکان محترم اعم از پزشکان عمومی ، متخصص، فوق تخصص ، داروساز و کلیه پزشکانی که پروانه فعالیت خود را از سازمان نظام پزشکی دریافت کرده اند می توانند از مزایای این طرح استفاده کنند . به گفته ی وی حداکثر مبلغی که برای هر پزشک  در وام کارت اعطایی شارژ میگردد یک ملیارد ریال می باشد. که این هزینه صرفا جهت تجهیز و بازسازی و نوسازی مطب و کلینیک می باشد و قابل استفاده در منزل و امور دیگری نمی باشد.

به گفته ی وی این طرح علاوه بر این که قدرت خرید و تجهیز مطب و کلینیک های پزشکان و جامعه پزشکی را افزایش داده به رونق واحد تولیدی و صنعتی و همچنین حمایت از تولید داخلی کمک می کند. مدیرعامل گروه صنعتی آرافرم نیرا درپاسخ به این سوال که وثیقه مورد نیاز به ازای هر یک ملیارد ریال فروش اقساطی چیست؟ گفت : به طور طبیعی می بایست سند خانه و یا مطب را به عنوان وثیقه در اختیار شرکت قرار گیرد. اما بنا به شرایط خاص پزشکان و اعتبار این زحمتکشان و متخصصان این موضوع با تصویب هیئت مدیره به چک ضمانت و اقساط کاهش پیدا کرد و متقاضیان صرفا می توانند با ارائه چک موضوع خرید خود را انجام دهند.

در پایان ایشان با نوید اینکه گروه صنعتی آرافرم نیرا طرح های خوبی برای بانوان کارآفرین و همچنین کلیه صنعتگران و بازرگانان و کارآفرینان در نظر دارند که حتما تا پایان سال عملی می گردد.