به گزارش اکونا پرس،

محمد مهدی تندگویان با بیان اینکه همزمان با رد لایحه تفکیک وزارت خانه صنعت و معدن، وزارت راه و شهرسازی و وزارت ورزش و جوانان، موضوع تشکیل سازمان جوانان نیز از دستور کار خارج شده است، گفت:  مطرح شدن موضوع تشکیل مجدد سازمان جوانان زیر مجموعه وزارت ورزش نیز از سوی فراکسیون جوانان یک طرح است که هنوز اعلام وصول نشده است.

وی در ادامه اظهار کرد: اگر نمایندگان خودشان طرح تشکیل سازمان جوانان زیر مجموعه وزارت ورزش را پیشنهاد دهند و پیگیری کنند، تا زمانی که این طرح مراحل خودش را طی کند و به صحن علنی مجلس برسد حداقل یکسال طول خواهد کشید، چراکه در این حالت طرح باید مجدد در کمیسیونهای مربوطه بررسی شود، رای گیری شود و به صحن برود.

معاون ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: به نظر می‌رسد تا پایان این دولت عملا وضعیت معاونت ساماندهی امور جوانان تغییر خاصی نخواهد کرد. در عمل موضوع تفکیک سازمان جوانان از وزارت ورزش و جوانان منتفی است؛ چرا که کل این لایحه رد شده است. ای کاش نمایندگان کلیات این لایحه را تایید می کردند و وارد جزییات می شدند و درباره تفکیک سازمان جوانان بحث می‌کردند؛ اما بدلیل آنکه کلیات لایحه رد شده، بنابراین کل این موضوع نیز منتفی شده است.