به گزارش اکونا پرس،

در این جلسه، محمد بخشوده برخی از مشکلات آموزش و پرورش شهربابک را بیان کرد و خواستار حل آنها شد.

علی اسدی نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی  نیز در این جلسه گفت: آموزش و پرورش باتوجه به امکاناتی که دارد از آنها به خوبی استفاده کرده است.

وی افزود: با توجه به اینکه شهربابک در مسیر ترانزیتی قرار دارد و شهری فرهنگی و گردشگری است و به ویژه در ایام عید و تابستان پر تردد است، تصریح کرد: آموزش و پرورش استان می تواند راهکاری ارائه دهد تا مجموعه فرهنگیان استان با این شهرستان ارتباط بیشتری برقرار کنند.

اسدی با تاکید بر اینکه ما باید به سمتی پیش برویم که اقتصاد را خصوصی کنیم به طوری که دستگاه های دولتی روی آن نظارتی قوی داشته باشند، بیان داشت: شهربابک در جوار معادنی قرار دارد و بدین منظور، توانسته از این ظرفیت ها استفاده کند و در زمینه آموزشی یکی از شهرستان های موفق کشور بوده است.

وی با اشاره به اینکه با تأمین امکانات رفاهی و گردشگری برای فرهنگیان این بستر فراهم می شود که شهرهایی از استان که دارای ظرفیت های گردشگری هستند، به ویژه شهربابک توسعه بیشتری بیابند، یادآور شد: با تعریف این امر از طریق وزارت، هم گردشگری توسعه داده می شود و هم اشتغال و اقتصاد آن شهرستان ها توسعه پیدا می کند.

اسدی با بیان اینکه باید امکاناتی را فراهم کنیم تا فرهنگیان نسبت به بقیه افراد جامعه راحتتر و با هزینه کمتری امکان گردشگری داشته باشند، ابراز امیدواری کرد: با سازماندهی کردن اداره وسیع آموزش و پرورش و نظارتی قدرتمندتر مشکلات این حوزه حل شوند.