به گزارش اکونا پرس،

حسن خلیل آبادی با بیان اینکه مدیریت شهری باید نسبت به حمایت از زنان سرپرست خانوار برنامه ریزی جامعی را داشته باشد، تصریح کرد: در حال حاضر مشکلاتی برای بانوان سرپرست خانوار کشور در راستای اشتغال به وجود آمده که امیدواریم با حمایت و از بین رفتن تبعیض بتوانیم به این بانوان که علاوه بر وظیفه مادری وظیفه پدری را هم بر دوش دارند، کمک کنیم.
عضو شورای اسلامی شهر تهران، ری و تجریش افزود: مدیریت شهری باید امکاناتی در اختیار زنان سرپرست خانوار قرار دهد تا آنها بتوانند زندگی عادی و روزمره خود را همراه با توانمندی هایی مانند ارائه صنایع دستی، تولید پوشاک و غیره در اختیار شهروندان قرار داده و نقش خود را در جامعه به خوبی ایفا کنند.
وی با تاکید بر اینکه زنان جامعه ما بالقوه در عرصه کسب و کار سهم بزرگی دارند، تصریح کرد: به همین منظور مدیریت شهری باید کاری کند تا این سهم بالفعل شود و باید زمینه حضور زنان در عرصه های کسب و کار را نیز تقویت کند.
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهرتهران با بیان اینکه هم اکنون بیشتر زنان سرپرست خانوار کارگاه های کوچک را اداره می کنند اما به دلیل عدم حمایت مجبور هستند که تحت پوشش مراکز دیگری کارهای خود را به سرانجام برسانند، اظهار کرد: امیدواریم با حمایت از این زنان بتوانیم زمینه تولید بیشتر محصولات برای زنان سرپرست خانوار را فراهم کنیم تا آنها نیز به خوبی وارد بازار کسب و کار شوند؛ چراکه معتقدم توان بانوان از آقایان جامعه کمتر نیست.
وی با بیان اینکه بدون تردید برگزاری نمایشگاه‌های مختص به زنان می‌تواند به برطرف کردن نیازهای بانوان سرپرست خانوار نیز کمک کند، گفت: اما باید در خصوص محقق شدن نیازها، تبلیغات مناسب و امکاناتی را برای آنها فراهم کنیم تا شاهد برگزاری همه ساله چنین نمایشگاه هایی در پایتخت باشیم.
بر اساس گزارش ستاد خبری نمایشگاه زنان و تولید ملی، خلیل آبادی با اشاره به برگزاری نمایشگاه‌ها در راستای حمایت از زنان سرپرست خانوار، تصریح کرد: یکی از مهمترین وظایف مدیریت شهری رسیدگی و حمایت از اقشار کم درآمد مانند زنان سرپرست خانوار است؛ چراکه این بانوان در راستای خود اشتغالی و کارآفرینی توانایی بالایی دارند.