به گزارش اکونا پرس،

سید محمد بطحایی در گردهمایی مشترک اعضای شورای معاونان و مدیران کل آموزش وپرورش استان های کشور با موضوع بازگشایی مدارس و ساماندهی نیروی انسانی، با تسلیت ایام سوگواری ابا عبدالله الحسین علیه السلام  اظهار کرد: تلاش خواهیم کرد به استقبال یک مهر باشکوه برویم ، مهری که امید و شادابی را در جامعه زنده می کند و با توجه به شرایط حاکم بر جامعه، مهرماه بهانه خوبی برای تزریق روح امید به جامعه و تقویت امیدواری به آینده است.

وی با بیان اینکه در حوزه های مختلف در یک ساله اخیر دستاوردهای خوبی داشته ایم، خاطرنشان کرد: با تدابیری که اندیشیده شد ، چالش‌های موجود در بخش نیروی انسانی  در سال جدید رفع شده است  و البته جشنواره ای در آینده خواهیم داشت تا از برنامه ها و فعالیت های انجام شده تجلیل ونقایص را نیز بررسی کنیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: با توجه به تصویب بودجه ۹۸  در آینده نزدیک، تقویت تعامل با نمایندگان مجلس ضروری است و باید تلاش کنیم سهم آموزش و پرورش  را در بودجه ۹۸ تقویت کنیم.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش،وی ادامه داد: لازمه تقویت وتوسعه تعامل با نمایندگان مجلس شورای اسلامی، در ک مسائل و مشکلات متقابل است ، نمایندگان مجلس با مشکلات و مطالبات عدیده ای در حوزه انتخابیه خود مواجه هستند و آموزش و پرورش نیز با مشکلاتی مواجه است لذا در این شرایط، درک متقابل ضروری است.

بطحایی خاطر نشان کرد: مدرسه محوری یکی از مهم ترین استراتژی های آموزش و پرورش است و مدیران کل باید برای تحقق این موضوع تلاش کنند.

وی با تقدیر از تلاش های معاونین  ومدیران کل برای باز گشایی مدارس، از وجود آمادگی های خوب و مطلوب برای آغاز مهرماه خبر داد.