به گزارش اکونا پرس،

سردار حسین رحیمی روز دوشنبه در حاشیه مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی تهران بزرگ در گفت و گو با خبرنگاران گفت: در صورت مشاهده این اقدام با آن برخورد جدی می کنم و شهروندان نیز می توانند در صورت مشاهده این موارد از طریق شماره تماس 197 موارد ر ا گزارش کنند.
وی به ترافیک ابتدای فصل بازگشایی مدارس اشاره و بیان کرد: شاهد افزایش 30 درصدی ترافیک در سطح شهر و افزایش 50 درصدی ترافیک بزرگراه های تهران بودیم که با مدیریت مناسب پلیس تلاش شد کمترین مشکل برای خودروها و مردم پیش بیاید.
رحیمی با بیان اینکه وجود پلیس در تقاطع ها عامل ایجاد ترافیک نیست افزود: کنترل معابر و تقاطع ها از مرکز فرماندهی کنترل ترافیک انجام می شود و نظارت آنان نیز کلان و با در نظر گرفتن مصالح کلی عبور و مرور در سطح شهر است.
وی همچنین از بازدید شماری از نمایندگان مجلس از مرکز فوریت های پلیس 110 طی روزهای اخیر خبر داد و افزود: نمایندگان همچنین از مرکز فرماندهی هوشمند کنترل ترافیک که بزرگترین و پیشرفته ترین مرکز کنترل ترافیک کشور است و فردا (سه شنبه) افتتاح می شود بازدید کردند و گزارش های لازم به ایشان ارائه شد.
مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی تهران بزرگ با حضور استاندار و فرماندار تهران و نیز شماری از فرماندهان نیروی انتظامی برگزار شد.