به گزارش اکونا پرس،

الهام فخاری در گفت‌وگو با ایسنا،  با اعلام  پیشنهادی درباره راه اندازی کمیته‌ پیگیری مسایل کاری زنان  برای پیگیری مطالبات زنان در شهرداری تهران گفت: از معاونت منابع انسانی شهرداری تهران خواسته‌ایم که گزارشی در خصوص وضعیت زنان در شهرداری تهران ارائه کنند که هنوز منتظر دریافت این گزارش هستیم.

وی با بیان اینکه ارزش‌های شخصی و اجتماعی زنان باید در محیط کار حفظ شود،‌ تصریح کرد: باید کمیته‌ای تشکیل شود تا مسائل پنهان، گزارش‌های خاص و پراکنده‌ای که به صورت ضمنی و در گوشی،‌ گوشه‌هایی از آن را می‌شنویم پیگیری شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه مسائل "مگویی" در همه سازمان‌ها وجود دارد، گفت: راه اندازی این کمیته خاص می‌تواند ما را در شناسایی و پیگیری این مساله‌ها کمک کند، چرا که بخشی از مساله‌هایی که درون‌سازمان ممکن است برای زنان رخ دهد، قابل پیشگیری، پیگیری و چاره‌جویی یعنی برخورد جدی با متخلفان، رصد چگونگی اجرای نظام ارزیابی توسط مدیران و عزم منسجم برای پیرایش فرهنگ ‌پنهان است که می‌تواند با کمترین پیامد منفی برای آسیب‌دیدگان حل و فصل شود.

رئیس کمیته اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه سرمایه، سهم و حق زنان است که محکم و استوار در عرصه‌های مدیریتی و اداری فعال باشند، گفت: با تشکیل کمیته‌ای پیگیر وضعیت زنان در شهرداری تهران و بررسی احتمالی نقض قوانین اداری و شهروندی خواهیم بود.