به گزارش اکونا پرس،
به نقل از وبدا، دکتر قاسم جان بابایی در سفر به استان یزد، ضمن بازدید از بخش های مختلف بیمارستان شهید صدوقی یزد ازجمله بخش خون و آنکولوژی، ان آی سی یو، پی آی سی یو و رادیولوژی، اظهار داشت: مراکز درمانی استان یزد علاوه بر مردم استان به مراجعین از شهرستان های همجوار نیز خدمات درمانی مطلوبی ارائه می دهد. 
وی با بیان اینکه دانشگاه علوم پزشکی یزد، در اجرای طرح تحول نظام سلامت و پروژه های توسعه ای نیز پیشرفت بسیار خوبی داشته است، افزود: هدف ما از بازدیدهای یک روزه از مراکز درمانی کشور، بررسی کاستی ها و ارائه راهکارهایی در جهت بهبود فرایند ها و رفع کمبودها است.
معاون درمان وزارت بهداشت در بازدید از مرکز خون و آنکولوژی مجتمع بیمارستانی شهید صدوقی یزد نیز، خاطرنشان کرد: این بیمارستان از نظر فیزیکی و ارائه خدمات در کشور جایگاه برجسته و خوبی دارد. ارائه خدمات مدیریت درمان ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی یزد قابل توجه و تقدیر است. 
دکتر جان بابایی با اشاره به خدمات ناباروری در بیمارستان شهید صدوقی یزد، تصریح کرد: ارائه خدمات مدیریت درمان ناباروری در دانشگاه علوم پزشکی یزد قابل توجه و تقدیر است. در این حوزه، حفاظت مالی از زوج های نابارور با پوشش 85 درصدی خدمات ناباروری، تحکیم بنیان خانواده و توسعه مراکز درمان ناباروری دولتی، از اهداف وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.