به گزارش اکونا پرس،

پاییز سال گذشته بود که گزارشی مبنی بر کودک‌آزاری و ضرب و شتم شدید در رشت گزارش شد، در پی این حادثه کودک سه ساله رشتی به نام اهورا توسط ناپدری‌اش دچار مرگ مغزی شد و در بیمارستان پورسینای رشت جان سپرد.

با اعلام مرگ اهورا به پلیس، ناپدری او به نام میثم دستگیر و پس از انکار اولیه، سرانجام به قتل و کودک‌ آزاری اعتراف کرد.

درصد هوشیاری اهورا قاسمی کودک بی‌گناه پس از انتقال به بیمارستان به ۳ میرسد و بعد از گذشت چند ساعت سرانجام بر اثر شدت جراحات وارده توسط ناپدری‌اش این دنیا را ترک می‌کند.

اهورای سه‌ساله که پس از جدایی پدر و مادرش زندگی جدیدی را با ناپدری‌اش آغاز کرده بود، نمی‌دانست سرنوشتی همچون ستایش و آتنا در انتظارش است.

پس از وقوع این ماجرای تلخ و غم‌انگیز پدر اهورا از مراجع قضایی تقاضای اشد مجازات را برای عامل این جنایت کرد. بنابر دستور قضائی پرونده خارج از وقت عادی در دادگاه کیفری یک، استان رسیدگی و پس از صدور رای از دیوان عالی کشور حکم قصاص قاتل صادر شد.

این اتفاق ناخوشایند نه تنها مردم استان گیلان بلکه مردم کشور را دلگیر و ناراحت کرد و باعث شد بسیاری از افراد جامعه که در شرف طلاق هستند بیشتر فکر کنند تا سرنوشت و آینده فرزندانشان به کجا خواهد رسید، چون اهورا نمونه‌ای از قربانیان طلاقی است که بر اثر کودک آزاری جان خود را از دست داده است.

در مشکلات و مرارت‌های زندگی گاهی ناسازگاری‌ها به جایی می‌رسد که ادامه زندگی مشترک ممکن نیست در این میان به فکر فرزندانمان باشیم که ماجرای تلخ اهورا دیگر دوباره تکرار نشود.

و سرانجام صبحگاه دیروز حکم قصاص قاتل اهورا پس از انجام تشریفات قانونی و تقاضای اولیای دم و استیذان از رئیس قوه قضائیه در زندان مرکزی رشت به اجرا در آمد.

«میلاد قاسمی» پدر اهورا 3 ساله در گفتگویی در خصوص اعدام قاتل اهورا گفت: سحرگاه دیروز در شرایطی که مادر قاتل و همسر سابق قاتل به همراه برخی از اعضای خانواده وی در ورودی زندان لاکان رشت برای گرفتن رضایت آمده بودند.اما قاتل در هنگام اجرای حکم هیچ درخواستی برای گرفتن رضایت و بخشش نکرد و بنده شخصاً حکم را اجرا کردم.