به گزارش اکونا پرس،
حسین نیازآذری در نطق خود در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در خصوص مدیریت‌ شبکه مجازی و پیام رسان‌ها، باید حفظ منافع ملی و حریم خصوصی زندگی مردم و همچنین اسرار آن‌ها مقدم بر همه امور باشد.

 

نماینده بابل افزود: مردم ما از جناب آقای روحانی رئیس جمهور محترم و معاونین ایشان و همچنین وزرا و استاندار مازندران انتظار دارند تا دیر نشده است به طور ویژه و اساسی مسائل و مشکلات بیست و سومین شهر پر جمعیت کشور یعنی بابل را ارزیابی و بررسی کنند.

 

وی ادامه داد: به مشکلات کشور واقفم اما نمی توانم نسبت به مطالبات مردم در کنار همه فرصت‌های پیش رو بی تفاوت باشم. اقشار مختلف مردم در حوزه انتخابیه همواره در دیدارها، نگرانی‌ها و انتظارات به حقی را مطرح کردند، از جمله توجه به اشتغال جوانان، معیشت، حفظ محیط زیست و اجرای عدالت در کشور. از دولت و دستگاه قضائی توقع رسیدگی عاجل در این حوزه‌ها را داریم.

 

نیازآذری همچنین در ادامه نطق خود تصریح کرد: آموزش و پرورش نیاز اصلی جامعه ماست. در هفته بزرگداشت مقام معلم ضمن احترام به مقام شامخ معلم، توجه به شأن و منزلت آنان در کنار معیشت و تامین مطالبات صنفی آنان از جمله افزایش حقوق آن‌ها را از مصادیق بارز اجرای عدالت می‌دانیم. از نمایندگان محترم می‌خواهم که توجه شایسته‌تری به این قشر داشته باشند.

 

وی افزود: به وزیر محترم جهاد کشاورزی درباره تامین امنیت غدایی کشور با حمایت واقعی از کشاورزان، دامداران و باغداران با جلوگیری از واردات غیر ضروری کشاورزی بویژه برنج که هم اکنون متاسفانه ده‌ها هزار کیلو از تولیدات سال قبل در انبار کشاورزان و کارخانجات شالی کوبی بی مشتری مانده را تذکر داده و این موضوع را یادآوری می‌کنم.