به گزارش اکونا پرس،

سیدحمایت میرزاده در گفت وگو با خبرگزاری خانه ملت  درباره مطالبات اصلی نمایندگان از وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش، عنوان کرد: اصلی ترین دغدغه نمایندگان مطالبات معوق فرهنگیان است که باید هرچه سریع‌تر برای آن برنامه مدون داشت.

نماینده مردم گرمی مغان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه رقم معوقات فرهنگیان تا پایان سال 97 حدود 10 هزار میلیارد تومان بود، افزود: وزیر پیشنهادی حتما باید برای این مطالبات که مربوط به اقشار مختلف فرهنگیان از جمله حق التدریسان و بازنشستگان است، برنامه داشته باشد.

وی، کمبود معلم در مهرماه را دیگر چالش پیش روی وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش در آستانه مهرماه 98 برشمرد و گفت: البته این معضل را می‌توان با یک برنامه ریزی دقیق با استفاده از ظرفیت‌های موجود در آموزش و پرورش برطرف کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس درباره اقبال نمایندگان برای دادن رأی اعتماد به وزیر پیشنهادی معرفی شده نیز عنوان کرد: با توجه به اینکه برنامه‌های وزیر پیشنهادی به نمایندگان هنوز ارائه نشده است، نمی‌توان درباره رأی اعتماد مجلس به حاجی میرزایی اظهار نظر کرد.

لازم به ذکر است،   محسن حاجی میرزایی  وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش هفته آینده یکشنبه (۱۰ شهریور) در ساعت 14 الی 15:30 برای ارائه برنامه‌‎هایش به کمیسیون تخصصی آموزش و تحقیقات در مجلس حضور خواهد داشت.