به گزارش اکونا پرس،

حسین مصطفی‌زاده در تشریح فرصت‌های پیش روی صنایع غذایی بعد از کرونا اظهار داشت: قرنطینه موجب تغییر الگوی مصرف شده است و این تغییر، در واقع فرصت مهمی است که در اختیار شرکت‌های غذایی قرار گرفته است. مثلا اگر مردم تا قبل از کرونا، عادت به خرید محصولات غذایی فله‌ای داشتند، بعد از کرونا، ترجیحات مردم عوض شده و تمایل به خرید تولیدات کارخانه‌ای و بسته‌بندی بیشتر شده و همین تمایل استفاده از محصولات صنایع غذایی بسته‌بندی‌شده، باعث رشد تولیدات این بخش شده است، چون مردم در شرایط کرونایی، آن را امن‌ترین و مطمئن‌ترین منبع برای تأمین محصولات غذایی خود می‌دانند.
وی از دیگر فرصت‌های کرونایی برای صنایع غذایی یاد کرد و افزود: خریدهای آنلاین بجای خریدهای حضوری و سنتی از دیگر نکاتی است که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. اگرچه با شیوع کرونا بسیاری از کسب و کارها با هدف کنترل و محدود کردن این بیماری با محدودیت‌هایی مواجه شده‌اند، اما در سایه تعطیلی فروشگاه‌های سنتی، فروشگاه‌های اینترنتی با اقبال مردمی مواجه شده‌اند و کسب و کارشان رونق گرفته است. درواقع تمایل مردم به رعایت قواعد قرنطینه جهت دور ماندن از بیماری باعث شده که تقاضا برای خرید آنلاین افزایش یابد.
مدیریت هلدینگ بیژن ادامه داد: خریدهای آنلاین، علاوه بر صرفه‌جویی در وقت و انرژی، بستر امنی برای مصرف‌کنندگان فراهم کرده است تا عبور و مرور در مراکز پرخطر به حداقل برسد. طبیعتا این امکان برای شرکتهای صنایع غذایی نیز مهیاست و آن‌ها هم می‌توانند از این بستر استفاده کنند تا ضمن خدمت‌رسانی مناسب به مشتریان، هزینه‌های اضافی خریدهای سنتی را نیز حذف کنند.
مصطفی‌زاده در پایان با اشاره به موقعیت شرکت بین‌المللی بیژن در دوره کرونا، گفت: خانواده بیژن به رغم همه مشکلات ایام کرونایی، توانست به مدد الهی و همت کارمندان و کارگران‌اش و استفاده از نیروهای متخصص و خوشفکر، از آن‌ها به سلامت عبور کند و راه خود را ادامه دهد تا وقفه‌ای در خدمتگزاری به مصرف‌کنندگان و همراهان بیژن بوجود نیاید و علاوه بر آن، همانطور که آمد، سعی کردیم از فرصت‌های پیش آمده نیز بهره گیریم برای خدمت بیشتر و بهتر به مشتریان خانواده بزرگ بیژن.