به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سید ابوالفضل پرپنچی ، مدیرکل کمیته امداد استان تهران در چهاردهمین سفر خود به شهرستان های استان که با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری به صورت چهره به چهره در جهت اجرای طرح تکریم ارباب رجوع انجام می شود به همراه معاون حمایت و سلامت خانواده و رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع رسانی این نهاد پیش از ظهر امروز یکم مهرماه با متقاضیان در کمیته امداد شهرستان پیشوا دیدار و گفت و گو کرد.

 بنا براین گزارش مراجعه کنندگان درخواست خود را به صورت حضوری ارائه و مدیرکل کمیته امداد استان تهران پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.

پرپنچی در ادامه سفر خود به شهرستان پیشوا با حسین عباسی، فرماندار و همچنین رئیس شورای شهر این شهرستان در محل دفتر فرماندار با هدف کمک به تأمین مسکن خانوارهای تحت حمایت این نهاد دیدار و گفت و گو کرد.

 مدیرکل کمیته امداد استان تهران، با بیان اینکه یکی از فعالیت های این نهاد تامین مسکن برای جامعه هدف تحت حمایت است،گفت: ابتدای امسال ۴۶۰ مورد خدمات عمرانی در قالب تعمیر،احداث، تکمیل و خرید مسکن به مبلغ بیش از ۴ میلیارد و ۳۰۰ میلیون تومان به جامعه هدف تحت حمایت این نهاد به صورت بلاعوض پرداخت شده است.

 وی تصریح کرد: ساخت و خرید واحد های مسکونی مددجویی در قالب پرداخت های بلاعوض از سوی این نهاد، کمک های دریافتی از خیران و همچنین آورده مددجو انجام می شود.

 پرپنچی با بیان اینکه هزینه خرید مسکن در استان تهران نسبت به سایر استان ها  گرانتر است و کمک هزینه بلاعوض این نهاد برای همه استان ها یکسان است، ابراز امیدواری کرد: امیدوارم با تلاش های کمیته امداد و مشارکت مسئولان و خیران ارائه خدمات تأمین و خرید مسکن برای تعداد بیشتری از خانواده های تحت حمایت این نهاد فراهم شود.