به گزارش اکونا پرس،

به نقل از روابط عمومی شرکت ملی پست، سبحانی‌فر در آیین آغاز این پویش گفت: یکی از وظایف و مسئولیت های اجتماعی شبکه پستی در کل کشور، اجرای طرح‌های مشارکتی در دوران شیوع ویروس کرونا در راستای کمک و رفع مشکلات مردم و جلوگیری از تجمعات است.

وی افزود: همزمان با شروع سال تحصیلی، پویش همبازی از امروز تا 11 مهر ماه با همکاری و همراهی کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرا می شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، اظهار داشت: در قالب این طرح، باجه های قبول دفاتر پستی دولتی سراسر کشور آماده‌اند تا کمک‌ها و هدایای مردم را جمع آوری کرده و به منظور رساندن به جامعه هدف و دانش آموزان و کودکان نیازمند و بی بضاعت، در اختیار کمیته امداد امام خمینی (ره) قرار دهند.

سبحانی‌فر اضافه کرد: با برنامه ریزی شرکت ملی پست و برای دسترسی مردم، شبکه های سیاری با 8 خودرو در مبادی شلوغ شهرهای بزرگ مستقر شده و اقدام به جمع آوری کمک های شرکت کنندگان در این پویش می کنند.

سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) در این افتتاحیه با توجه به وجه همکاری شرکت ملی پست در شرایط امسال، گفت: بر خلاف سال های گذشته و برگزاری جشن عاطفه ها امسال این امر با عنوان شور عاطفه ها و بنا به فراخور با عنوان پویش همبازی و با همکاری پست برگزار شده است.

وی با قدردانی از همکاری شبکه پستی در این پویش، افزود: کمک ها و هدایای جمع آوری شده برای دانش آموزان بی بضاعت و کودکان تحت پوشش سازمان بهزیستی ارسال می‌شود و امیدواریم گام موثری در این سه روز اجرای پویش شاهد باشیم.

بختیاری گفت: در اجرا و ادامه پویش ملی ایران همدل، امسال سازمان ها، نهادها و معلمین و دانش آموزان هم پای کار هستند و با حرکتی متفاوت و با رعایت پروتکل های بهداشتی، کمک های مردمی چشمگیرتر خواهد بود.

رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) اضافه کرد: شرکت ملی پست با بیش از 1000 پایگاه در سراسر کشور و همچنین تمام دفاتر کمیته امداد و مدارسی که برای جمع آوری کمک ها از نظر بهداشتی در نظر گرفته شده است آماده دریافت  و جمع آوری کمک‌ها و هدایای تحصیلی هستند.