به گزارش اکونا پرس،

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، سیدابوالفضل پرپنچی در شانزدهمین سفر خود به شهرستانهای استان تهران، به منظور اجرای طرح تکریم ارباب رجوع  که با هدف رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله گذاری به صورت چهره به چهره در محل ادارات کمیته امداد انجام می شود به همراه معاون حمایت و سلامت خانواده و مشاور امور جوانان این نهاد پیش از ظهر امروز پانزدهم مهرماه با متقاضیان در کمیته شهرستان ورامین دیدار و گفت و گو کرد.

مراجعه کنندگان درخواست های خود را به صورت حضوری ارائه و مدیرکل کمیته امداد استان تهران پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنها دستورات لازم را صادر کرد.

بنابراین گزارش مدیرکل کمیته امداد استان تهران در این ملاقات ها پس از بررسی شرایط زندگی یکی از متقاضیان دارای بیمار ریوی که برای تأمین تجهیزات پزشکی مورد نیاز خود دچار مشکل بود، مبلغ پنج میلیون تومان بلاعوض مساعدت و دستورات لازم برای پرداخت فوری پنج میلیون تومان وام کارگشایی را صادر کرد که مبلغ وام در طی همین روز به حساب این بیمار واریز شد.

پرپنچی در ادامه با دو سالمند بیمار و زمینگیر تحت حمایت کمیته امداد ورامین به مناسبت هفته بزرگداشت سالمند به همراه معاون حمایت و سلامت خانواده و رئیس اداره کمیته امداد ورامین دیدار و از آنها عیادت کرد و در این دیدارها با اهداء کارت هدیه و سبد کالا از آنها تقدیر و تجلیل کرد.

مدیرکل کمیته امداد استان تهران بعد از دیدار با سالمندان تحت حمایت با حسین کاغذلو ،فرماندار شهرستان ورامین دیدار و گفت وگو کرد.

وی در نشست با فرماندار شهرستان ورامین با اشاره تشکیل دبیرخانه طرح هر «کارمند یک فرزند معنوی » در استانداری تهران، گفت: این طرح با هدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت مادی و معنوی از ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد، اجرایی و دبیرخانه این طرح در استانداری تهران تشکیل شد.

پرپنچی با اشاره به اینکه هم اکنون شش هزار و ۶۴۰ کارمند در بخش های دولتی و خصوصی در قالب این طرح  با این نهاد همکاری دارند، گفت : کارمندان می توانند از طریق نماینده گان ادارات در استانداری نسبت به ثبت نام و عضویت در این طرح اقدام کنند. 

مدیرکل کمیته امداد استان تهران، همچنین به بهره مندی از ظرفیت های فرمانداری ورامین برای تهیه دستگاه های آموزشی از راه دور مانند تبلت اشاره و بیان کرد: با همکاری و بهره مندی از ظرفیت های فرمانداری و کمیته امداد و سازمان اوقاف ورامین نسبت به تهیه و اهدای تبلت به دانش آموزان نیازمند کمک شود.

وی در پایان سفر یک روزه خود با حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی گلپایگانی، امام جمعه موقت شهرستان  ورامین رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران دیدار و گفت و گو کرد.

پرپنچی با تأکید بر تحقق ۹۸ درصدی عملکرد شش ماهه زکات درشهرستان ورامین،برای کمک به جمع آوری و ترویج زکات در بین مردم از وی  تقدیر و تشکر کرد.