به گزارش اکونا پرس،
به نقل از معاونت ارتباطات و امور بین الملل شورای اسلامی شهر تهران محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران که در روزهای اخیر درباره وجود ۲۷۵ گود ناایمن در سطح پایتخت هشدار داده و به همراه شهرداران مناطق یک و شش تهران از این گودها بازدید کرده بود، نسبت به حادثه‌ای که به واسطه یک گود ناایمن در منطقه ۱۷ واقع در جنوب غرب پایتخت رخ داده است، واکنش نشان داد.

محمد سالاری در این باره در اینستاگرام نوشت: متاسفانه باز هم بی‌توجهی به هشدارها در خصوص ایمن‌سازی گودها حادثه آفرید و منازل تعدادی از شهروندان منطقه ۱۷ که در مجاورت یک گود قرار گرفته بود، تخریب شد.

علی رغم بارها اخطار شهرداری و آتش‌نشانی، وقوع چنین حادثه‌ای مورد بی‌توجهی ساکنین و مالک گود قرار گرفته بود. شب گذشته با اقدام آتش‌نشانی، این محله تخلیه شد و متاسفانه مجددا تعدادی از ساکنین به ساختمان برگشتند و زیر آوار این حادثه ماندند.

سال‌هاست که به طرق مختلف در خصوص گودهای رها شده‌ای که غالبا قدیمی هستند و پرخطر، هشدار داده‌ایم و با سهل‌انگاری مالکان و بعضا شهرداری مواجه شدیم.

طی بازدیدهای اخیر از این گودها در سطح مناطق مختلف، به مالکان هشدار دادیم اگر راسا نسبت به ایمن‌سازی اقدام نکنند، شهرداری گودها را با خاک پر می‌کند.