به گزارش اکونا پرس،
 شرکت شیر پاستوریزه پگاه تهران هفته گذشته توانست برای چهارمین بار، لوح و تندیس استانی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، را به دست آورد.
 
این لوح در هفتمین همایش استانی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با حضور یداله صادقی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان تهران، به پگاه تهران اهدا شد.
 
سیدجعفر میر، مدیرعامل پگاه تهران، دراین‌باره گفت: این تندیس، با ارزیابی و بررسی شاخص‌هایی، از جمله قیمت مصرف‌کننده، کیفیت و رضایت‌مندی مشتری دریافت شده است. 
 
گفتنی است، در حوزه صنایع لبنی استان تهران، تنها دو شرکت تندیس حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، را دریافت کردند.
 
رونمایی از 14 محصول جدید پگاه تهران
 
همچنین، در مراسمی با حضور عبدالله قدوسی، مدیرعامل، و ولی ملکی، رییس هیات مدیره شرکت صنایع شیر ایران، جشنواره «مزه‌ها و محصولات جدید پگاه تهران»، برگزار شد. در این جشنواره از ۱۴ محصول در گروه‌های دسر، پنیر، نوشیدنی‌ها و کشک رونمایی شد.
 
رتبه دوم تولید و فروش شرکت‌های بورسی لبنی برای پگاه فارس
 
شرکت شیر پاستوریزه پگاه فارس، که با نماد «غفارس» در بورس حضور دارد، رتبه دوم تولید و فروش در شش ماهه اول سال جاری را، بین شرکت‌های بورسی کسب کرد.
 
مدیرعامل پگاه فارس با اعلام این خبر افزود: با افتتاح خط تولید محصولات استریل و پنیرخامه‌ای (الماسی) توان تولید و فروش این شرکت افزایش یافت.
 
محمد بزم‌آراء افزود: افزایش دو برابری تولید محصولات تخمیری نیز از دستاوردهای پگاه فارس در ۶ ماهه اول سال جاری، است.
 
وی تصریح کرد: ایجاد زیر ساخت جهت تولید محصولات جدید و متنوع، توسعه بازارهای صادراتی و داخلی، افزایش توان رقابتی و اشتغال آفرینی از اهداف راه اندازی این خطوط تولید جدید است.