به گزارش اکونا پرس،

 سیدکاظم موسوی، نماینده مردم اردبیل از جمله مهمانان ویژه غرفه بیژن در نمایشگاه ایران آگروفود 2020 بود. او در این دیدار از نزدیک با فعالیت‌ها و دستاوردهای شرکت بین‌المللی بیژن آشنا شد و در جلسه‌ای مشترک با حسین مصطفی‌زاده، از موانع تولید در کشور و راه‌حل‌های آن سخن گفتند.
در ابتدای این جلسه، مدیرعامل هلدینگ بیژن از لزوم حمایت دولت از تولیدکنندگان کشور گفت و تصریح کرد: امروز کارآفرینان و تولیدکنندگان کشور، با مشکلات متعددی روبرو هستند که بخشی از آن‌ها به همت دولت، حل خواهد شد.
مصطفی‌زاده افزود: حل یک سری مشکلات هم باید متکی به توان و خلاقیت خود تولیدکنندگان باشد. از این رو شرکت بین‌المللی بیژن به همراه مدیران و کارشناسان خود حاضر است در خدمت تولیدکنندگان و کارآفرینان استان اردبیل باشد و پاسخگوی سوالات و مشاور آن‌ها در زمینه رفع موانع تولید باشد.
نائب‌رییس کمیسیون اقتصادی مجلس از پیشنهاد مدیرعامل هلدینگ بیژن استقبال کرد و اظهار داشت: اردبیل یکی از قطب‌های کشاورزی کشور است و ما بسیار خوشحال خواهیم شد که جنابعالی به همراه تیم مدیریتی‌تان به اردبیل بیایید تا از تجارب‌ شما در خصوص رفع مشکلات تولید استفاده کنیم.
موسوی افزود: در صورت لزوم از استاندار اردبیل هم دعوت خواهیم کرد و طبق صلاحدید شما، هر مورد دیگری که لازم باشد، فراهم خواهیم کرد تا تولیدکنندگان و کارآفرینان استان بتوانند از نظرات کارشناسی شما استفاده کنند.