به گزارش اکونا پرس،

 سعید اوحدی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، با حضور در دفتر مرکزی جدیدالاحداث بیژن، ضمن بازدید از بخش‌های مختلف دفتر گفت: در شرایط سخت اقتصادی، کار در مجموعه‌های تولیدی مثل بیژن، خود یک جهاد است و کارمندان و کارگران شرکت نیز در حکم سربازان حاضر در صف مقدم این جهاد هستند.
وی با تبریک اعیاد ماه ربیع‌الاول و گرامیداشت میلاد پیامبر اکرم (ص) و امام صادق (ع) اظهار داشت: همه اخلاقیات و سیره و سنن این بزرگان می‌تواند برای ما الگو باشد. پیامبر اسلام (ص) همواره با صبر و سعه صدر در برابر شرایط سخت زندگی مقاومت می‌کردند و این روحیه ایشان باید درسی برای امروز ما باشد.
اوحدی خاطرنشان کرد: پیامبر ما همانطور که خود فرمودند برای اتمام مکارم اخلاق مبعوث شدند و این یعنی باید در همه مراحل زندگی، از جمله محیط‌های کاری با توجه به اصول اخلاق اسلامی پیش رویم.
معاون رئیس‌جمهور در پایان یک بار دیگر از مدیریت شرکت بیژن تقدیر کرد و افزود: مدیران توانمندی مثل مدیریت بیژن، نقش مهم و بسزایی در تولید ملی و ارتقای کیفی صنعت کشور دارند.
این برنامه با حضور مدیران بخش‌های مختلف شرکت بین‌المللی بیژن و مدیران استانی شرکت برگزار شد و در ابتدای مراسم، حسین مصطفی‌زاده ضمن خوشامدگویی به معاون رئیس‌جمهور و مدیران شرکت، گزارشی از وضعیت بیژن و پیشرفت‌ها و چشم‌اندازهای شرکت ارائه داد.